Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Wasted Penguinz

Track(s): The Art Of Noise

Sample/video:

Free Release bij 20.000 Likes http://www.facebook.com/pages/Festuca/2 ... edPenguinz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je een anticlimax maakt, moet je er wel kicks onder doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf @ die kicks in de 2e climax. Die beginnen helemaal te kraken als ze pitchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja de reverse in de midintro is ook een en al gekraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wtf @ kicks in die anti beetje slapjes niet? :/

en idd rare kraak in de kicks @ mid
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat kraken vind ik juist heel vet :D . Ik vind die anti goed gelukt, niet gewend van Wasted Penguinz. Hele vette sounds! Die 2e climax met melodie vind ik ook vet :) . Over mid intro mag ik overigens ook niet klagen, lekkere drive zit daarin :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker hoor! vind hem echt wat hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beter als hun eerdere werk moet ik zeggen :)
vind het gekraak ook niet storend maar wel leuk toegepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:50 
 

Helden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track :thumbup:
De melodie lijkt erg veel op Seizure - Missin vind ik. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youtube + rip, gek joh.

Status: Full 320kbps @ 720p/1080p HD xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:44 
 
Artiest

idee achter de track vind ik echt super tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 00:07 
 
Artiest

vet nummer!! prophet / the rebels achtig ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Festuca; was dat jouw stem op fearfm er onderdoor? :P
OT: de gepitchte kicks flippen indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Simplicity schreef:
@Festuca; was dat jouw stem op fearfm er onderdoor? :P
OT: de gepitchte kicks flippen indd


reactie youtube
Rofl the guy that has to rape the song sounds like a total retard. "Don't forget to turn on the volume" Wtf is that suppose to mean?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nee ben ik niet ;) is de host van de show waar ik draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

best dramatische kick dit, als hier een kick onder zat met meer kracht was het veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:07 
 
Artiest

Erdoorheen lullen is normaal bij een promo hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:20 
 
Hardtraxxer

Best een goed nummertje..
Alleen 2e climax is wat minder vind ik...
Pitchen zoals in hun 2e climax lijkt op hun van vroeger... 2 jaar terug ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stay Alive was leuk maar dit is dan gelijk een reminder waarom ik dat ook hun enige leuk plaat vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dit is al heel oud voor de duidenlijkheid!
Hij komt ook niet voor niets free.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 17:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een toeval, weer een track van hun die ik niet voor een 2e keer hoef te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:59 
 
Hardtraxxer

Melo is lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 19:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker, en totaal anders dan hun huidige stijltje, vind dit wel wat hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ff nieuw filmpje toegevoegd :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks