Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 11:49 
 
Hardtraxx Newbie

Wasted Penguinz - TBA

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yWj4W0-MeZs
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch geen post waardig?

En je link verkeerd ingevoegd..

Geluid van het filmpje is uitermate slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:10 
 

Maar het is een nieuwe track. En zondag verschijnen hier wel nieuwe videos van.

Aan het hoorbare te horen, is het weer een heerlijke WP track (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HTC opname geluid ftl :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks klinken gruwelijk! Kan niet wachten tot de HQ! :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Video bestaat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Video bestaat niet?

Klopt is gewist lijkt het, mss vanwege de belabberde kwaliteit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:17 
 

bRt_ schreef:
Video bestaat niet?


Als je 2 min eerder was geweest, nog wel. Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 15:36 
 
Hardtraxx Newbie

Geluid is slecht.. ma geluid stond donders hard :D ma gaat om de melo die is donders fijn! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Tjah die kunnen we nu niet horen.. Donders irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over deze track kun je nog niks zeggen,
Wie weet wordt deze op Decibel gedraaid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 08:30 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :love: :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks