Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie hem niet huilen hoor. :x
OT: dikke plaat, dat album mag wel eens gaan komen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de pitchkicks na, blijf ik dit een leuke plaat vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben :D Eerste plaatje na Within dat me kan bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eens een andere kant van wp :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
eens een andere kant van wp :)

Vind ik tegenvallen; voor mij is het 'gewoon weer een WP plaatje met weer een melodie' :P Los daarvan vind ik het wel een aardig plaatje voor in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aardige track van ze ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een leuk plaatje :)
Kijk wel erg uit naar hun album! niet al het unreleased spul van ze vind ik vet, maar ik ben er wel erg benieuwd naar. Laat maar komen!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks