Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 21:59 
 

Artiest: Wasted Penguinz & Rebourne

Track(s): Sorrow

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:00 
 
Hardtraxxer

Zooooo!!!..hoe fijn is deze melodie!! :love: ik denk dat dit de collab met Rebourne is Jerrie maar weet niet zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan er nog weinig uit opmaken, ik wacht tot de HQ preview :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
Zooooo!!!..hoe fijn is deze melodie!! :love: ik denk dat dit de collab met Rebourne is Jerrie maar weet niet zeker!

Jep! deze is met Rebourne! :worship:
rebournemedia 3 uur geleden
Citaat:
Wasted Penguinz & Rebourne ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 00:43 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een mega vette melodie!, kan niet wachten op de HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 09:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit kan wel eens een hele sterke melodieuze plaat worden met deze namen, klinkt al erg gaaf zo. Heb het alleen niet zo op de kicks van beide namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Dit kan wel eens een hele sterke melodieuze plaat worden met deze namen, klinkt al erg gaaf zo. Heb het alleen niet zo op de kicks van beide namen.


dit.

hopelijk niet van zulke enorme pitchkicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Rebourne kicks aub. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:14 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Rebourne kicks aub. :love:


liever niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:38 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt heerlijk euphorisch! Heel benieuwd naar hun album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 11:25 
 
Hardtraxxer

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh man, die melodie! :D Wat een gouden combinatie dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie klinkt goed, maar wat een slappe kicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Oh man, die melodie! :D Wat een gouden combinatie dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 17:55 
 
Hardtraxxer

Wasted Penguinz & Rebourne - Sorrow ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 20:29 
 
Hardtraxx Addict

:yawn:
Wasted Penguinz.. dat album wordt ook 3x niks voor mij gewoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zit juist op dat album te wachten, eigenlijk geen enkele track die ik niet vet vind, alleen het duurt zoo lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:29 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Qlown schreef:
Rebourne kicks aub. :love:


liever niet



Haha doe normaal. Sowieso dat Rebourne onderrated is.
Ik vind hem echt goed,
deze nummers zijn toch heerlijk; alive remix, clarity.
En niet te vergeten; spilt second, nog onder zijn oude en betere naam Profite. Ook met heerlijke kicks.

Verder dat album van WP..... duurt mij te lang, en wat ik hoorde veel zelfde sound.

Maar dit nummer is wel heerlijk,
echt goeie combinatie deze artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:33 
 
Hardtraxx Addict

HSlovah schreef:
Millard Fillmore schreef:
Qlown schreef:
Rebourne kicks aub. :love:


liever niet



Haha doe normaal. Sowieso dat Rebourne onderrated is.
Ik vind hem echt goed,
deze nummers zijn toch heerlijk; alive remix, clarity.
En niet te vergeten; spilt second, nog onder zijn oude en betere naam Profite. Ook met heerlijke kicks.

Verder dat album van WP..... duurt mij te lang, en wat ik hoorde veel zelfde sound.

Maar dit nummer is wel heerlijk,
echt goeie combinatie deze artiesten


Rebourne heerlijke kicks? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:17 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
HSlovah schreef:
Millard Fillmore schreef:

liever niet



Haha doe normaal. Sowieso dat Rebourne onderrated is.
Ik vind hem echt goed,
deze nummers zijn toch heerlijk; alive remix, clarity.
En niet te vergeten; spilt second, nog onder zijn oude en betere naam Profite. Ook met heerlijke kicks.

Verder dat album van WP..... duurt mij te lang, en wat ik hoorde veel zelfde sound.

Maar dit nummer is wel heerlijk,
echt goeie combinatie deze artiesten


Rebourne heerlijke kicks? :x

Ja dat vind hij, een mening. Moeilijk hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind die melodie wel leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 13:31 
 
Hardtraxxer

Geweldig weer dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel weer een heerlijke melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 02:17 
 
Hardtraxx Newbie

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks