Ook dit is een vette
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
EHardtraxxer
- 104 posts member since 2010
- last seen Jan 2012
wie was van mening dat Wasted Penguinz niet scantraxx-waardig waren? 
Ik_Padam wrote:wie was van mening dat Wasted Penguinz niet scantraxx-waardig waren?
Dit is al wel iets beter, alleen die melo komt me bekend voor van een ander hardstyle nr (geloof frontliner?)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Al zouden ze de meest lompe hardstyle plaat ooit maken, Psycho maal 4, jij zou nog niet toegeven dat het wat is of wel?p-stylez wrote:Ik_Padam wrote:wie was van mening dat Wasted Penguinz niet scantraxx-waardig waren?
Dit is al wel iets beter, alleen die melo komt me bekend voor van een ander hardstyle nr (geloof frontliner?)
Track overigens niet gehoord, wacht wel op een HQ preview.
Tegenwoordig niet zo veel meer voor nodig om Scantraxx waardig te zijn. :')_Padam wrote:wie was van mening dat Wasted Penguinz niet scantraxx-waardig waren?
-
D
ik_Padam wrote:wie was van mening dat Wasted Penguinz niet scantraxx-waardig waren?
dit klinkt wel leuk maar wordt er niet warm van
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik zou zeggen waag een poging m'n jongenDakpan wrote:Tegenwoordig niet zo veel meer voor nodig om Scantraxx waardig te zijn. :')_Padam wrote:wie was van mening dat Wasted Penguinz niet scantraxx-waardig waren?
The odds are in your favor
Geef me 1 reden waarom ik dat zou doen terwijl ik niks met produceren heb?Skedoedelefloeps wrote:Ik zou zeggen waag een poging m'n jongenDakpan wrote:Tegenwoordig niet zo veel meer voor nodig om Scantraxx waardig te zijn. :')_Padam wrote:wie was van mening dat Wasted Penguinz niet scantraxx-waardig waren?![]()
The odds are in your favor
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Om je gelijk te bewijzen.
Omdat je dan lekker naar feestjes mag.
Omdat je er geld mee verdient.
genoeg redenen
genoeg redenen
Mag ieder weekend naar een feestje als ik wil?Skedoedelefloeps wrote:Om je gelijk te bewijzen.
genoeg redenen
Geld verdien ik ook al?
En met het feit dat ik me gelijk bij jou niet haal kan ik ook wel leven.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Maar dan krijg je betaald om naar feestjes te gaanDakpan wrote:Mag ieder weekend naar een feestje als ik wil?Skedoedelefloeps wrote:Om je gelijk te bewijzen.
genoeg redenen
Geld verdien ik ook al?
En met het feit dat ik me gelijk bij jou niet haal kan ik ook wel leven.
Is toch een mooie gang van zaken dacht ik zo
Doing doing doing doing dang dang dang dang + melodietje, dat is zeker Scantraxx waardig tegenwoordig.
Maar goed ik moet al moeite doen om een scantraxx release van de laatste jaren te bedenken die ik vaker dan 2 keer heb geluisterd.
En skedoedele sinds wanneer verlaag jij je tot dit soort non-argumenten.
Maar goed ik moet al moeite doen om een scantraxx release van de laatste jaren te bedenken die ik vaker dan 2 keer heb geluisterd.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Sinds ik een grapje maak en sjaak bonestaak (Dakpan) er nog serieus op in gaat ookLyst wrote:Doing doing doing doing dang dang dang dang + melodietje, dat is zeker Scantraxx waardig tegenwoordig.
-
T
Weer een typische WP track. Ik vind wel dat dit de beste track van hun is tot nu toe.
Heeft dit nog iets met hardstyle te maken dan? 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
"We didn't start the flame war... peeps were hatin on it before i left my comment!"_dp_ wrote:Heeft dit nog iets met hardstyle te maken dan?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ook serieus bezig in de topic zie ikSkedoedelefloeps wrote:"We didn't start the flame war... peeps were hatin on it before i left my comment!"_dp_ wrote:Heeft dit nog iets met hardstyle te maken dan?
Klinkt toch al wat beter als hun vorige nummers, melodie is nog wel aardig. De kicks vind ik nog altijd niks daarentegen
-
H
- 7 posts member since 2008
- last seen Jul 2011
Nooit iets tegen WP gehad en dat word nu maar weer is bewezen, wat een plaat!! 
Ron wemel is er ook! at 10.48 op de schouders van die gast haha 
Ben benieuwd naar de HQ versie van dit nummer
Ben benieuwd naar de HQ versie van dit nummer
Vind hun platen altijd wel heel euforisch. Maar het is me meestal wel een beetje gay met die vocals enzo, dit vind ik wel lekker klinken. Zit veel sfeer in zoals ik nu hoor.
edit: Vind hun wel altijd dezelfde soort melodieën hebben. Weet niet hoe ik het uit moet leggen maar Bioweapon heeft het ook.
edit: Vind hun wel altijd dezelfde soort melodieën hebben. Weet niet hoe ik het uit moet leggen maar Bioweapon heeft het ook.
Opzich best een lekker plaatje. Vind dat er best een goede drive in zit. Jammer zijn de ''coole'' vocals.. Hopen dat er ooit nog een Anxiety achtig plaatje aankomt.
Wasted Penguinz - Anxiety (Defqon.1 2011 Edit)Teknizion wrote:Opzich best een lekker plaatje. Vind dat er best een goede drive in zit. Jammer zijn de ''coole'' vocals.. Hopen dat er ooit nog een Anxiety achtig plaatje aankomt.
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
best leuk