Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hehe, tuurlijk klinkt dat niet. Maar er mag wel wat stevigers onder zitten dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind deze kicks toch echt wel wat voller dan in hun vorige tracks.
Wederom heerlijke melodie, hopen dat ze snel tekenen bij dwx oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:54 
 
Hardtraxx Addict

Heb 'm ondertussen ook al meerdere keren geluisterd. Gewoonweg een meesterlijke melodie, geen gay vocals die over pijn lopen te schreeuwen en van dat gemauw. Gewoon een prachtplaat. Ook dat riedeltje in de mid, een piano gok ik, is zo lekker gewoon. Dat maakt samen met de ongelofelijke melodie dat deze track ook echt een stuk muziek is. Ben nooit kapot van Wasted Penguinz, maar hiermee hebben ze mij echt. Een bonk gevoel. :worship: Mijn mening over kicks stel ik ook bij. Het valt wel mee en ik denk dat ze in HQ nog flink gaan verrassen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beter geven ze deze free! :worship:
En de melodie is gewoon nog steeds :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
Echt geweldig nrtje! Maar Stay Alive blijft het beste vind ik persoonlijk!


idd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 08:44 
 
Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
Heb 'm ondertussen ook al meerdere keren geluisterd. Gewoonweg een meesterlijke melodie, geen gay vocals die over pijn lopen te schreeuwen en van dat gemauw. Gewoon een prachtplaat. Ook dat riedeltje in de mid, een piano gok ik, is zo lekker gewoon. Dat maakt samen met de ongelofelijke melodie dat deze track ook echt een stuk muziek is. Ben nooit kapot van Wasted Penguinz, maar hiermee hebben ze mij echt. Een bonk gevoel. :worship: Mijn mening over kicks stel ik ook bij. Het valt wel mee en ik denk dat ze in HQ nog flink gaan verrassen. :)

Dankjewel
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks