Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 11:08 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Wasted Penguinz

Track(s): Endless

Sample/video:
@29:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 11:23 
 

Zoals gewoonlijk weer heeeeerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Zoals gewoonlijk weer heeeeerlijk :worship:

Dit. ALBUM PLEASE. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mwoa. Heb liever de naam van t eerste nummer .. iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 11:45 
 
Hardtraxx Newbie

MelodicArtDJ schreef:
Mwoa. Heb liever de naam van t eerste nummer .. iemand?


Dillytek – Abandoned ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 12:45 
 

Lekker trackie :thumbup: :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 13:56 
 

Notoriouskaffa schreef:
Lekker trackie :thumbup: :thumbup:


:thumbup: WP
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet verkeerd, maar de... Ho, ik stop ff...... JEZUS DIE PITCHKICKS!

Oke ik dacht dat hij er nog wel mee door kon, maar die pitchkicks hebben de complete plaat verneukt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 14:24 
 

Notoriouskaffa schreef:
Lekker trackie :thumbup: :thumbup:



Daar is die weer met zn youtube kanaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 15:25 
 

JEFSKIII schreef:

Daar is die weer met zn youtube kanaal


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer erg lekker! Wel jammer van die pitch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere plaat, pitched iets te hoog maar niet storend. WP platen zijn zowiezo goed voor thuis maar live niet echt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

na een paar keer luisteren is hij toch lang niet gek! kick zijn bagger helaas :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 16:28 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Zoals gewoonlijk weer standaard en saai :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb deze nu een paar x voorbij horen komen op festivals, vind het echt een heerlijk nummer :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks