Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 00:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Dit is dus echt slecht. Gewoon gemaakt onder het motto van we moeten produceren.
En die outro is gewoon Jowan - Faceplant met een harde kick.

Idd, beetje simpel. maar ondanks dat klinkt die outro nog steeds lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 08:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zijn wel duizenden dingen die op Faceplant kunnen lijken.
Op zich best fijn melodietje in de eerste climax. In de 2e gaan ze echter totaal de mist in, het is geen fucking popballad :/ Outro klinkt niet verkeerd nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 15:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker deuntje in de climax, geen lange break gelukkig. Jammer dat de kicks erg zacht zijn en ik ze erg rommelig over vind komen. :) Van mij mogen ze wel weer met een track als I'm Free komen.
Edit: Nog een paar keer geluisterd en die kicks zijn echt niks vergeleken met een Gold of een andere melodieuze track, het enige wat ik dus vet vind is de melodie in de climax. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

outro kick valt wel tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet helemaal waarom mensen hier positief over zijn? Intro breakje neigt erg naar hands up, mid intro melodie is erg random, break melodie is erg random, climax melodie is totaal gevoelloos en er zit gewoon GEEN kick in. 2e climax gaat qua melodie wat beter, maar de synths zijn gewoon ronduit kut en er zit nog steeds geen kick in. Klinkt meer als iets van Stuback of Soundcreators of Masterzhunterz ofzo.

En dit komt van iemand die andere WP tracks wel kan waarderen (sommige), dus ik ben niet zomaar aan het bashen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Denk dat dit toch echt aan de kwaliteit van het de plaat ligt die op youtube staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben nog steeds van mening dat deze artiesten zwaar onder de maat produceren van Scantraxx, vind het wederom helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een troep seg. Vage kermismelodie met kicks dat geen kicks zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anxiety blijft enige track dat nog ging :)
Dit is ronduit slecht voor artiesten dat bij scantraxx zitten :(
Maak die mannen is wakker >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Pinguinz vind ik eigelijk standaard al dramatisch, maar de kicks in dit nummer vind ik nog opvallend lekker :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit kan niet zijn hoe ze hem releasen. Het eerdere filmpje met deze track waren de kicks veul harder. Volgens mij zijn ze slap gemaakt zodat mensen het niet van YouTube downloaden ofzo. Ik hoop het althans, want de melodie is heerlijk. Met de kick uit hun eerdere filmpje zou het perfect zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Volgens mij ligt dat niet aan het filmpje maar aan meneer Dov Elkabas ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook deze vind ik niet veel. Wasted penguinz, sowieso :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Dit is dus echt slecht. Gewoon gemaakt onder het motto van we moeten produceren.
En die outro is gewoon Jowan - Faceplant met een harde kick.



heb jij enig idee hoe lang WP al met Crea Diem bezig zijn geweest? ze hebben hier echt hun best op gedaan, dus helemaal niks 'moeten produceren'. Ga eerst je bronnen beter lezen voor je zinloze uitspraken doet.

en btw, jij VIND het slecht. Dit IS niet slecht, want IK VIND dit een supertrack.
Jij hebt echt nog niks nuttigs gepost op deze forums of wel? Ik word echt chagrijnig van dit soort reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Wat een troep seg. Vage kermismelodie met kicks dat geen kicks zijn.



Nrgizer schreef:
Anxiety blijft enige track dat nog ging :)
Dit is ronduit slecht voor artiesten dat bij scantraxx zitten :(
Maak die mannen is wakker >.<


Van de klachten over dat ze onder de maat zouden produceren vind ik deze twee echt het slechtste... Zoals er inderdaad op feesten als Defqon.1 een boel dagjes mensen zijn omdat ze meelopen met de rest, zijn deze 2 reacties puur een voorbeeld van mensen die meelopen met de mensen die artiesten als Wasted Penguinz en ook Headhunterz niks vinden. Ten eerste komen jullie niet met argumenten, en als je al met argumenten komt dan slaan ze vaak nergens op. Ik heb het hier niet over iedereen, iedereen heeft het recht op een mening maar onderbouw deze dan wel! Ik pak overigens ook deze 2 bash-reacties eruit omdat ze gewoon duidelijk geschreven zijn door mensen met een laag iq(lees maar eens zo soepel mogelijk in 1x die zinnen). Ik heb ook negatieve dingen gezien die wel onderbouwd zijn, maar je kunt de kicks gewoon werkelijk waar niet beoordelen na het horen van een YOUTUBE preview, HD-beeld is nog geen HQ audio, en daarnaast worden ze beschermd tegen het rippen. DWX doet dat door middel van volumedrops, bij Scantraxx en ook Q-dance sleutelen ze vaak wat aan de plaat zodat je er als DJ niks aan hebt, en gewoon zal moeten kopen.

Ik heb deze plaat ook op Defqon.1 op de PURPLE gehoord, en die kick gaat echt veel harder, dus ik ga er maar van uit dat dit op youtube een aangepaste versie is.

_Padam schreef:
derniels schreef:
Dit is dus echt slecht. Gewoon gemaakt onder het motto van we moeten produceren.
En die outro is gewoon Jowan - Faceplant met een harde kick.



heb jij enig idee hoe lang WP al met Crea Diem bezig zijn geweest? ze hebben hier echt hun best op gedaan, dus helemaal niks 'moeten produceren'. Ga eerst je bronnen beter lezen voor je zinloze uitspraken doet.

en btw, jij VIND het slecht. Dit IS niet slecht, want IK VIND dit een supertrack.
Jij hebt echt nog niks nuttigs gepost op deze forums of wel? Ik word echt chagrijnig van dit soort reacties.


Inderdaad, en je kunt veel zeggen over de naam, over hun uiterlijk(Pontuz heeft overigens een make over gehad), maar het is gewoon puur genieten om deze jongens aan het werk te zien. Ik zie ook dj's die helemaal niet slecht draaien maar geen contact met publiek gaan, en deze jongens doen dat wel en ze gaan helemaal uit hun dak! Ik vond dat ze terrecht de purple voltrokken, want ik ben meerdere malen bij de purple geweest op defqon.1 maar hij was geen enkel moment zo vol als tijdens het optreden van de dronken pinguins.

Hulde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STFU plz, waarom kick je dit topic in godsnaam. Bovendien is deze inmiddels gereleased en zo deze sowieso gesloten moeten zijn. Doei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
STFU plz, waarom kick je dit topic in godsnaam. Bovendien is deze inmiddels gereleased en zo deze sowieso gesloten moeten zijn. Doei!


omdat ik hem via google vond :P

waarom ben je zo gefrustreerd btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
waarom ben je zo gefrustreerd btw?


Omdat jij dwaze dingen zegt ;)
Hoe durf JIJ te zeggen dat ik en roeben meelopers zijn >.< ?



SLOTJEEEEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:33 
 

Het is geen geheim dat de hedendaagse scene veel kuddevolk -dus meelopers bevat. Vind zijn "gooi in het diepe" dan ook niet ongepast ofzo ;)


Maar deze plaat is al uit > slotje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
plaat is al uit

dus gaan we hieronder verder:
hardstyle-releases/wasted-penguinz-lost-in-eternity-scann052-t16048.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks