Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 01:52 

Hardtraxxer

Artiest: Wasted Penguinz & Adrenalize

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 10:03 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:26 

Hardtraxx Veteran

hmm doet me denken aan so high, had er meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:39 

Aan het typen...

Ik weet dat hun doelgroep niet zoveel om kicks geeft, maar laat WP daar eerst eens aan werken ipv dat ze de ene naar de andere track uitpoepen met nagenoeg dezelfde kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:44 

Hardtraxxer

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:26 

Geweldig :loving:

Laat dat album maar snel komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

Deze is echt heel lekker weer :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:54 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik weet dat hun doelgroep niet zoveel om kicks geeft, maar laat WP daar eerst eens aan werken ipv dat ze de ene naar de andere track uitpoepen met nagenoeg dezelfde kicks.

Waarom zouden zij aan hun kicks moeten werken als hun doelgroep er (volgens jou) toch niet zoveel om geeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:08 

Hardtraxx Veteran

Joykill schreef:
Lyst schreef:

Waarom zouden zij aan hun kicks moeten werken als hun doelgroep er (volgens jou) toch niet zoveel om geeft?

En dat is precies hoe tegenwoordig alle commerciƫle 'artiesten' denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:46 

Aan het typen...

Doelgroep uitbreiden misschien, dat vinden artiesten tegenwoordig toch zo belangrijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:06 

Hardtraxxer

EDIT: oops verkeerde track
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:26 

Hardtraxxer

trek dat 15 jarige ventje daar nou niet in mee, wat slecht dit zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:30 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Geweldig :loving:

Laat dat album maar snel komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:36 

Lyst schreef:
Doelgroep uitbreiden misschien, dat vinden artiesten tegenwoordig toch zo belangrijk?

Doelgroep uitbreiden? Zij staan op # 75 in de dj mag, dan is je doelgroep al redelijk omvangrijk lijkt me. En waarom kan jij gewoon niet accepteren dat niet alles perfect kan zijn? Misschien zijn zij niet zo goed met kicks en zijn ze best tevreden met deze. Dan moeten ze toch niet concluderen dat ze beter stoppen met muziek (wat sommigen hier wel eens over artiesten durver roepen), maar gewoon zo blijven voort doen. Het zal trouwens nooit voor iedereen goed kunnen zijn, zelfs bij Armin van Buuren wat toch de meest populaire dj ter wereld is zullen er ook haters tussen zitten. Zal hij zich wat van aantrekken ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:48 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Lyst schreef:

Doelgroep uitbreiden? Zij staan op # 75 in de dj mag, dan is je doelgroep al redelijk omvangrijk lijkt me. En waarom kan jij gewoon niet accepteren dat niet alles perfect kan zijn? Misschien zijn zij niet zo goed met kicks en zijn ze best tevreden met deze. Dan moeten ze toch niet concluderen dat ze beter stoppen met muziek (wat sommigen hier wel eens over artiesten durver roepen), maar gewoon zo blijven voort doen. Het zal trouwens nooit voor iedereen goed kunnen zijn, zelfs bij Armin van Buuren wat toch de meest populaire dj ter wereld is zullen er ook haters tussen zitten. Zal hij zich wat van aantrekken ;).

als je 75e van de wereld bent mag je toch wel verwachten dat je redelijk ''perfect'' bent.
Er hoeven geen thera kicks onder te liggen maar dit slaat toch helemaal nergens op en dat kunnen ze zelf toch ook horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:54 

Hardtraxx Veteran

intro Klinkt heel erg als just as easy :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 20:58 

Hardtraxxer

Wat een heerlijk nummer :), lekkere combinatie :thumbup:
Hij heet trouwens "Drift Away"

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 01:55 

Hardtraxx Veteran

Hmm, hoor liever Chasing Dreams van hen. :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks