Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Warface

Track(s): TBA

Sample/video: https://www.facebook.com/video.php?v=69 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Te weinig om goed te kunnen oordelen, maar pakt me nog niet meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind alles van Warface de laatste tijd vet en ben gewoon echt fan geworden van zijn stijltje, dus ik denk dat deze ook niet tegen gaat vallen voor mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 20:38 
 
Hardtraxxer

Zin schreef:
Ik vind alles van Warface de laatste tijd vet en ben gewoon echt fan geworden van zijn stijltje, dus ik denk dat deze ook niet tegen gaat vallen voor mij xd


Uniek stijltje idd echt een goeie toevoeging aan de Raw-Scene. Maakt heerlijke muziek laatste tijd en probeert zich ook "gezond" te houden door nieuwe dingen uit te proberen

Ik weet dat hij samen met iemand anders produceert voor "warface" maar ze waren eerst toch met ze 3e?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet meer wie de 3de persoon is. Maar klopt inderdaad dat Triax onderdeel van het Produceren is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat ie nieuwe dingen uitprobeert inderdaad. Maar waarschijnlijk missen de kicks weer kracht, wachten op een HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 07:52 
 

Youri schreef:
Weet niet meer wie de 3de persoon is. Maar klopt inderdaad dat Triax onderdeel van het Produceren is.


De 3e persoon was een MC geloof ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Youri schreef:
Weet niet meer wie de 3de persoon is. Maar klopt inderdaad dat Triax onderdeel van het Produceren is.


De 3e persoon was een MC geloof ik ;)


Jup :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 14:27 
 
Hardtraxxer

Youri schreef:
Weet niet meer wie de 3de persoon is. Maar klopt inderdaad dat Triax onderdeel van het Produceren is.


Maar waarom wil je als Triax niet op t podium van Defqon,Decibel enz. staan?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks