Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze is echt wel abnormaal vet zeg. Lijkt wel of de intro een schranz plaat is :). Wat erg vet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yep, uit dit soundcloud stukje blijkt wel weer dat Warface gewoon fucking goede producties maakt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 19:15 
 
Hardtraxxer

Vind de kicks maar leeg en wat dramatisch uitgemixt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 19:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Demian schreef:
en wat dramatisch uitgemixt :cry:


Dat valt nogal mee en heeft voor de rest ook niet echt iets met de track te maken, wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dit klinkt geweldig. Vooral het intro. Vocals ook vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet! Beetje jammer van dat stukje op 2:10, maar voor de rest vind ik t een vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 13:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vanaf 2:18 :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Erg vet! Beetje jammer van dat stukje op 2:10, maar voor de rest vind ik t een vette plaat.


Dit, was echt niet nodig. Ik had het minder erg gevonden als de climax icm met die kicks wat langer had geduurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die kicks hangen soms een beetje tussen hardstyle en de wat slappere crossbreed in heb ik het idee.
Het idee is goed en ook leuk uitgevoerd maar ben zelf niet helemaal overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Track heet Catalyst, bron FB van Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 20:19 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Track heet Catalyst, bron FB van Warface

Dat wisten we nog niet. bedankt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt op dat filmpje van Warface echt ongelooflijk bruut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet nummer maar vanaf 1 minuut blaft er steeds een hond doorheen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 00:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Vet nummer maar vanaf 1 minuut blaft er steeds een hond doorheen. >.<

Haha nee kut, can not be unheard :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk droog en lomp zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dakpan schreef:
Vet nummer maar vanaf 1 minuut blaft er steeds een hond doorheen. >.<

Haha nee kut, can not be unheard :lol:


Ik heb nu hetzelfde probleem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Aan die kicks mag imo nog wel wat gesleuteld worden, ook zijn de geluiden voor mij niet interessant genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 15:59 
 

Destination schreef:
Aan die kicks mag imo nog wel wat gesleuteld worden, ook zijn de geluiden voor mij niet interessant genoeg


Gewoon minimaal geluiden, techno style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een van de vetste vocals die ik heb gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:36 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
die eerste kicks klinken meer als plopjes. Die erachter zijn al een heel stuk beter.


Dit, verder zeker een vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vindt die opbouw echt gruwelijk! :cool: zo vet die vocals en die geluidjes. echt heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldige plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk :woot: Heerlijk vage geluiden met een dikke portie drive :worship:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks