Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:40 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Warface

Track(s): TBA (Madnezz 2013 Anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt lekker. :) Kicks hadden wel iets meer op de voorgrond gemogen though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Synth en melo vind ik wel vet, maar die kicks mogen inderdaad wel een meter of 5 naar voren, en wat meer laag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een verschríkkelijke kicks! :sick: Snare + tardtail dit....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:25 
 
Hardtraxx Addict

Dikke melo :thumbup:
Alleen vind ik het allemaal qua sounds beetje half afgewerkt klinken :/ jammer! melo pakt me iig wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt echt een gruwelijke plaat dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 05:30 
 

bedankt voor de reacties zo ver! de afmix fase zit er bijna op, gelukkig kan ik deze feedback punten nog even meenemen :)
Delete verzorgt de mastering :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Warface schreef:
bedankt voor de reacties zo ver! de afmix fase zit er bijna op, gelukkig kan ik deze feedback punten nog even meenemen :)
Delete verzorgt de mastering :)

Erg benieuwd hoe het anthem, zowel na de mastering als live gaat klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat dit na de verbeterpunten best wel heel vet kan worden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt lekker op eerste gehoor. Zeer benieuwd naar het eindresultaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 00:03 
 

Cruelty schreef:
Het klinkt heel lekker op de lege kicks na, ik stem voor een kick edit!

dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijke kicks. Zit totaal geen kracht in. Verder niet echt mijn kopje thee; het klinkt allemaal wat te saai (en dan vooral de climax).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:50 
 
Hardtraxxer

Melodie klinkt vet! maar pitchkicks passen er beter bij denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 13:44 
 

Deze track wordt vandaag gereleased!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks