Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:55 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Warface

Track(s): Schizophrenic

Sample/video:


Citaat:
Warface ‏@WarfaceOfficial Thnx @Frequencerz 4 supporting our track "Schizophrenics" in their latest @QapitalEvent ( @Q_dance ) Promo mix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kick :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Schizophrenics*
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 22:19 
 
Hardtraxx Newbie

Waaaahh die rolls :clap: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 00:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klinkt prima op het eerste gehoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klinkt goed!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Kan niet wachten op een preview van dit nummer. Blijft maar in mn hoofd zitten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse is gewekt! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woooooow deze is lekker zeg!, lekker catchy deuntje hoor :whistle: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:38 
 
Hardtraxxer

Deze lijkt me zeker dik! Even HQ afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 20:46 
 
Hardtraxx Addict

Facking gruwelijk :D
Toch maak ik me een klein beetje zorgen om de kicks in HQ. Want die zijn bij Warface vaak niet al te best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 01:43 
 

Wat een beukplaat, heerlijk zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 02:58 
 

Analoxx schreef:
Toch maak ik me een klein beetje zorgen om de kicks in HQ. Want die zijn bij Warface vaak niet al te best.

Helemaal mee eens. Dit weekend bij Shock viel alles ook redelijk stil toen Deetox Show Me Your Warface erdoor gooide. Hopelijk verbetert dit wel want dat is het enige wat ik niet fijn vind aan de tracks van Warface..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 11:24 
 
Hardtraxx Addict

Zaterdag gehoord bij District One en hij klapte dr toch wel heel hard op hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stukje vanaf 1:16 klinkt wel lekker d&b ^^ Ben alleen wederom bang dat de kicks gaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Heet "Schizophrenics"

https://www.facebook.com/photo.php?v=597856570309394&set=vb.165007686927620&type=2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Vraag mij af of mensen eigenlijk nog vorige posts lezen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Vraag mij af of mensen eigenlijk nog vorige posts lezen. :P

Zag t al, dacht van ik herhaal het even. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Was niet echt naar jou bedoeld hoor. Ik zie tegenwoordig vaak dezelfde vragen/opmerkingen langskomen in eenzelfde topics. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Was niet echt naar jou bedoeld hoor. Ik zie tegenwoordig vaak dezelfde vragen/opmerkingen langskomen in eenzelfde topics. :P

Merk t ook wel vaak ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 19:20 
 
Hardtraxx Addict

https://www.trackitdown.net/track/warfa ... k.facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is helemaal niks voor mij. De screeches en kicks klinken naar mijn mening nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 01:46 
 

Nee dit klinkt echt als natte schijt, gewoon belachelijk hoe weinig kracht er achter die kicks zit :lol:
Ontzettend jammer want ik hoor wel potentie in break & melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 02:20 
 
Hardtraxx Addict

Zoals ik al een beetje zag aankomen zijn de kicks echt facking slecht. Verneukt al meteen de hele plaat voor mij -.- jammer want in LQ klonk hij wel aardig.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks