Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Warface

Track(s): Leviathan (Requiem remix)

Sample/video:

Bron:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/groups/392435024184557/permalink/925565404204847/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



01:17:24
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Origineel vind ik echt een hele vette plaat met bakken drive en de kicks van Warface vind ik daar ook wel lekker.
Bij deze remix vind ik dat de energie, sfeer en drive eruit gehaald is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 21:34 
 
Hardtraxxer

Minste plaat tot nu toe van hem. Doet me niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me ook niet makkelijk te remixen. Stijl van Warface is zo herkenbaar, haal je er een remix door dan gaat het al snel verloren (in dit geval tenminste).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 02:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Minste plaat tot nu toe van hem. Doet me niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Minste plaat tot nu toe van hem. Doet me niks


Helaas... Leviathan is verruit m'n favoriete Warface plaat, had meer in gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind deze dus weer heel tof. Zit echt een dikke drive in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 16:42 
 
Hardtraxxer

tjakevladze schreef:
Ik vind deze dus weer heel tof. Zit echt een dikke drive in!

Wut? De drive is er helemaal uitgehaald, luister je wel naar dezelfde plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Overtreft het origineel niet. Vind hem best saai eerlijk gezegd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
tjakevladze schreef:
Ik vind deze dus weer heel tof. Zit echt een dikke drive in!

Wut? De drive is er helemaal uitgehaald, luister je wel naar dezelfde plaat?


Vind ook dat deze remix een stuk minder drive heeft dan het origineel. Leviathan is nog steeds m'n favoriete Warface plaat ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks