Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 15:06 
 

Roan schreef:
Kiloknaller schreef:
Basshunterzz schreef:
Dat is hier standaard haat.


Nee hoor! *Fuck Deetox* is gewoon ff snel wat in elkaar flansen. Vergelijk het maar eens met de andere tools. Hier is gewoon geen tijd in gestopt en dat kun je horen ;)


Best knap, een track maken zonder er tijd in te stoppen. :lol:


Hahahahahahahahahahaaaaaa :x

Raven schreef:
Ach ga toch weg, het is dat er Warface voor staat anders was het goed, lachen en leuk voor op een feest als Knockout.


Eeh nee hoor.. Het gaat mij om deze track en daar is mijn reactie op gebaseerd ;) Ik heb niks tegen Warface alleen de muziek kan me totaal niet boeien.. :cool:

Basshunterzz schreef:
Gaat mij niet direct om deze track hoor. Maar zodra er een Warface track online staat moeten sommige toch weer even laten weten dat hij kut en kinderachtig is.


Eeeeh oke? xd Nogmaals het gaat mij om deze track en daar is dus mijn reactie op gebaseerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat in dit geval puur over deze track. Een dis track kan je echt heel leuk en origineel maken, maar als je er Fuck (insert name) van maakt is het nogal.. basisschool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Gaat in dit geval puur over deze track. Een dis track kan je echt heel leuk en origineel maken, maar als je er Fuck (insert name) van maakt is het nogal.. basisschool.


nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-id-b-front-diss-knockout-2015-tool-t49448.html

Fuck the Radical. Zie niks anders dan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
maar als je er Fuck (insert name) van maakt is het nogal.. basisschool.

D-Block & S-te-Fan - Fuck the Noisecontrollers
B-Front - Fuck the Radical

Feit blijft dat bij die 2 tracks er meer tijd in is gestoken dan in dit geval.
Maar kom op, het is een Knock-Out tool. Het is niet alsof dit een plaat is die hij normaal gesproken zou releasen.
Als je er op Knock-Out bij bent geweest was het misschien wel leuk voor dat moment, maar ga het nu niet serieus als een release beoordelen allemaal. xd

(En voor de duidelijkheid, ik verdedig hem niet want vind t zelf ook niks voorstellen.
Maar het gehaat en ja-knikgedrag van sommige mensen hier, dat is misschien wel net zo kinderachtig als sommigen Warface omschrijven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind Warface, op z'n schapencommentaar richting Hardtraxx na, best volwassen. Ik hoor ook van iedere dat het een sympathieke gozer is, dus dat neem ik gemakshalve wel gewoon aan. Desondanks beperkt de enige te ontdekken variatie in z'n platen zich voornamelijk tot de mate van kutheid, en zijn er tot nu toe 1 a 2 interessante platen ontstaan. Deze is daar geen van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

ik verbaas me echt over het feit dat mensen Knockout edits serieus gaan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 17:47 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
ik verbaas me echt over het feit dat mensen Knockout edits serieus gaan nemen.

Volgens mij zit het je dwars :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
ik verbaas me echt over het feit dat mensen Knockout edits serieus gaan nemen.

Niemand neemt het serieus, maar men verwacht leuke grappige en originele tools.
Als dit dan komt, dan kan je wel wat teleurstelling wachten.

KO is juist zon vet feest door dat Diss-concept.

Met die kinderachtige tools komt dat concept niet tot zijn recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 18:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het feit is dat de originaliteit ver te zoeken is bij deze tool, noch de moeite, als je het vergelijkt met de rest.
Dat is het probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:51 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
ik verbaas me echt over het feit dat mensen Knockout edits serieus gaan nemen.


Zoveel haat vanwege een Knockout edit jezus mina :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxxer schreef:
iMark schreef:
ik verbaas me echt over het feit dat mensen Knockout edits serieus gaan nemen.


Zoveel haat vanwege een Knockout edit jezus mina :lol:


ik haat jou vanwege je niet originele nick
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:09 
 
Hardtraxx Newbie

teupie schreef:
Hardtraxxer schreef:
iMark schreef:
ik verbaas me echt over het feit dat mensen Knockout edits serieus gaan nemen.


Zoveel haat vanwege een Knockout edit jezus mina :lol:


ik haat jou vanwege je niet originele nick

ik haat jou vanwege je plaatje van een vies biermerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou blijkbaar kan je het zelf niet beter zonder plaatje dus ik win.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat gehaat brengt het niveau ernstigs naar beneden. Je hoeft niet fan een DJ, artiest of producer te zijn.
Als persoon is het echt een symphatieke jongen, die niet weg loopt voor een praatje, die niet weg loopt als men een foto wilt maken. Ik ken hem via een vriend van hem, al meerdere keren uitgebreid met hem gesproken.

Heerlijke tracks die mij boeien. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:23 
 

JRDMK5 schreef:
Dat gehaat brengt het niveau ernstigs naar beneden. Je hoeft niet fan een DJ, artiest of producer te zijn.
Als persoon is het echt een symphatieke jongen, die niet weg loopt voor een praatje, die niet weg loopt als men een foto wilt maken. Ik ken hem via een vriend van hem, al meerdere keren uitgebreid met hem gesproken.

Heerlijke tracks die mij boeien. :thumbup:


Kijk, en hier gaat het dus mis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omdat ik hem ken? Het begrip 'ken' is in dit geval een praatje maken.. als persoon, niet als likkende aarsfanboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:09 
 

JRDMK5 schreef:
Dat gehaat brengt het niveau ernstigs naar beneden. Je hoeft niet fan een DJ, artiest of producer te zijn.
Als persoon is het echt een symphatieke jongen, die niet weg loopt voor een praatje, die niet weg loopt als men een foto wilt maken. Ik ken hem via een vriend van hem, al meerdere keren uitgebreid met hem gesproken.

Heerlijke tracks die mij boeien. :thumbup:

Dat is inderdaad leuk en word ook gewaardeerd maar wat heeft dat mijn zijn tracks te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het al zo erg dat we hier een legertje hebben dat Warface verdedigt? Jezus...leuk dat het zo'n symphatieke jongen schijnt te zijn (komt niet zo op mij over, maar dat gaat niet verder dan social media en shit), maar dat mag toch wel compleet los staan van het feit of je een track vet vindt of niet? En of je vindt dat een "diss" leuk is uitgevoerd, of de plank totaal misslaat (ondanks het feit dat een track natuurlijk niet serieus bedoeld is)?

Niveau van beide kanten hier is wel heel erg laag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:56 
 
Hardtraxx Elite

Jezus wat slap dit...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks