Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Warface Ft. Titan

Track(s): Chainsaw

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Deze klonk zoooo vet op de livestream. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Deze klonk zoooo vet op de livestream. :worship:


Livestream?! :woot: Heeft iemand toevallig die stream opgenomen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
Qlown schreef:
Deze klonk zoooo vet op de livestream. :worship:


Livestream?! :woot: Heeft iemand toevallig die stream opgenomen? :$

Denk het niet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Holy. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Die kettingzagen. :love: Moet zeggen dat Warface meer en meer interessanter wordt dan MM.

Oja, in de livestream ging de stream eruit bij de break/climax, dus je hoort alleen maar de mid. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Moet zeggen dat Warface meer en meer interessanter wordt dan MM.


Dat vond ik al een hele tijd geleden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 21:32 
 

Klinkt in eerste instantie echt saai :/ Ik wacht wel ff op HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet gedaan met die chainsaw
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Moet zeggen dat Warface meer en meer interessanter wordt dan MM.

Vanwaar deze vergelijking?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was echt te sick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaaaaaa! Wat was deze vet op Q-base :woot: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:27 
 
Hardtraxxer

Verrast dat de HANGAR nog stand hield toen deze erop klapte! Wat een onmenselijke bazentrack! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 16:11 
 

Jellev1 schreef:
Verrast dat de HANGAR nog stand hield toen deze erop klapte! Wat een onmenselijke bazentrack! :drool:

Echt he, die tenten storten meestal gewoon in. Had ik ook wel verwacht eigenlijk. Zeker toen deze erop klapte
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Jellev1 schreef:
Verrast dat de HANGAR nog stand hield toen deze erop klapte! Wat een onmenselijke bazentrack! :drool:

Echt he, die tenten storten meestal gewoon in. Had ik ook wel verwacht eigenlijk. Zeker toen deze erop klapte


Ja! Deze klapt er op ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 20:04 
 
Hardtraxx Newbie

wow hoe bedenk je het kettingzaagscreeches :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 11:50 
 
Hardtraxx Newbie

Briljant :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/video.php?v=702123956549321

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Dit klinkt geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 17:28 
 

klinkt echt heerlijk dit :woot: :drool: Toverde een grote glimlach op mijn gezicht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij blijft gewoon vet! Die kettingzagen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk echt uit naar dit nummer. Geeft me ook een beetje het gevoel van de eerste versie van Necropsy met die kettingzagen erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/video.php?v=70 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drive! kick klinkt ook wel dik :drool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks