Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Warface Ft. MC Nolz

Track(s): Art Of War




Je kunt zeggen over Nolz wat je wilt, maar ik vind in deze track de vocals wel vet gedaan hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:38 
 
Hardtraxx Addict

Zin schreef:
Je kunt zeggen over Nolz wat je wilt, maar ik vind in deze track de vocals wel vet gedaan hoor :thumbup:


Is ook nog maar een klein stukje :P maar van wat ik hoor klinkt het wel aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben heel erg benieuwd naar meer! Die tweede kick slaat er behoorlijk in ookal is dit maar een klein stukje en nieteens HQ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#Bassdwum
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 13:50 
 
Hardtraxx Veteran




Eerste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet gewoon toegeven dat ik Warface gister heel erg vet vond, hij maakt echt stappen met produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze was zo vet zeg! :love:
En die andere nieuwe tracks zijn ook geweldig!
Laat dat album Art Of War maar komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt vet,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette melodie!! :)
Qlown schreef:

Eerste track.

is die track erna die collab met freqz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Is die track erna die collab met freqz?


Yep, staat hier ook tussen de nieuwe tracks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/video.php?v=699384150156635
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 19:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Deze was zo vet zeg! :love:
En die andere nieuwe tracks zijn ook geweldig!
Laat dat album Art Of War maar komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran


^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :love: heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 09:49 
 
Hardtraxx Addict

Zo dan! klinkt heerlijk! of het komt dat het opgenomen is en daar dikke speakers hingen/stonden, maar de kick klinkt erg lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 10:18 
 

:thumbup: lekker plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 19:31 
 
Hardtraxx Newbie

Kippenvel toen ik deze op Q-Base hoorde :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/warface-art-of-war-eol-t46642.html
;)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks