Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Warface Ft. Frequencerz

Track(s): Menace

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Opbouw naar de climax is net zoals Erratic en Schizophrenics. Verder hoor ik weer die standaard Frequencerz screeches? Jammer. Rest klinkt wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Opbouw naar de climax is net zoals Erratic en Schizophrenics. Verder hoor ik weer die standaard Frequencerz screeches? Jammer. Rest klinkt wel vet.


Ja inderdaad, maar Frequencerz draaien zelf ook vaak Scizophrenics, dus ik denk dat ze dit stijltje ook in hun collab wouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Opbouw naar de climax is net zoals Erratic en Schizophrenics. Verder hoor ik weer die standaard Frequencerz screeches? Jammer. Rest klinkt wel vet.

Vrees dat die screetches niet snel zullen verdwijnen. Doet me inderdaad veel denken aan Schizoprenics, maar hoor al een paar zieke kickrolls ertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 17:57 
 
Hardtraxxer

Deze ging zo onmenselijk hard gister! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Opbouw naar de climax is net zoals Erratic en Schizophrenics. Verder hoor ik weer die standaard Frequencerz screeches? Jammer. Rest klinkt wel vet.


Die climax is nagenoeg hetzelfde als Erratic :x .
Verder wel een toffe plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 20:28 
 
Hardtraxx Addict


@1:19
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 10:42 
 

edit laatmaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Die break. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:05 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt veel belovend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja super lekker dit zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 09:47 
 
Hardtraxx Addict

Lekker hor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze track!!! :woot: Ik vind de vocals toch nog iets mysterieuzer als bij Schrizophrenics.. En dat moment dat die mid-intro er op klapt :clap:
Enige minpunt is de tweede drop, dat is weer hetzelfde deuntje van Freqz als bij The Voice of Gaia en Pitch Black, vind die melodie ook niet zo super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een track, heerlijke sfeer en lekkere bak drive.
Kan niet wachten tot het album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

-.-

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/warface-art-of-war-eol-t46642.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks