Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 11:33 
 
Hardtraxxer

[zippy]http://www89.zippyshare.com/v/6lQRAsVX/file.html[/zippy]

@02:00

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 12:11 
 

ik denk dat je de verkeerde set hier gepost hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 12:22 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
ik denk dat je de verkeerde set hier gepost hebt

excuus, nu wel de goede set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen remix? Vind het niet echt als Warface of Frequencerz klinken. The Pitcher mss?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is de D-sturb remix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 16:01 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke remix :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vet voor D-Sturb zeg, geslaagde remix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2x heel het Gelredome inclusief mezelf op het verkeerde been :D
Kcks lijken op die van SZP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat vet voor D-Sturb zeg, geslaagde remix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit, dit is vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Niiice :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zooooo dan, dit juint er wel lekker op. Fijnere kicks dan van warface zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is dit voor grap :lol:
Je krijgt toch spontaan 3 terminale ziektes van die pingpongkickrolls
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 04:20 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Ja, echt knap. Hetzelfde trucje net als iedereen doen, nog steeds. De creativiteit spat er nog steeds van af hoor ik.


vind het in dit nummer totaal niet storend

lekkere remix ook verder :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een saaie track zeg. Menace vond ik echt een vet nummer, dit is toch 3x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Wat is dit voor grap :lol:
Je krijgt toch spontaan 3 terminale ziektes van die pingpongkickrolls

dit inderdaad, origineel vond ik heel vet maar dit klinkt toch als een bak stront man
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meteen afgezet na het horen van die achterlijke klappertandkickrolls.

Klaar.mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
Je krijgt toch spontaan 3 terminale ziektes van die pingpongkickrolls


Nee hoor geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 12:18 
 
Hardtraxxer



Een radio edit van maarliefst 1:50 xd

Vind hem wel lekker overigens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 23:44 
 
Hardtraxxer

Paar keer live gehoord. Hele vette kickrolls.. Maar was er echt van overtuigd dat het Sub Zero Project remix was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 17:09 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

http://hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/warface-the-remix-project-eol025-t54948.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 08:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks