Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Warface

Track(s): Doomslayer

Sample/video:


https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/warface-live-for-this-ep-eol064-t62284.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 19:09 
 
Hardtraxx Addict

Dit is echt zo een vette track he, die stem, het atmosfeer maar ja daarna hoor je alleen kick met screech, ik hoop echt dat de volle track een climax zal hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd, zelfde riedeltje als Enemy of the state. Zo ontiegelijk vet en dan (vooralsnog) twee anti's :/ :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 19:34 
 
Hardtraxxer

Deze gaat kneiter hard live
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 22:02 
 
Hardtraxxer

lekker lomp :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem al best dik zo :D. Hoeft van mijn part niet veel meer aan veranderd te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff toen ik 'm thuis luisterde nog niet overtuigd, maar twee keer langs horen komen op Qapital, wat een ongelofelijk fijne snoeiplaat is dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zoals ik met alle Warface platen hebt, klinkt het gewoon niet lekker, komt imo echt nooit iets boeiends bij deze man weg en dat heb ik al sinds hij als Triax bezig is.

Hoe snel deze gast ook met nieuwe platen komt wekt bij mij het idee dat hij alles een beetje rap in elkaar zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 00:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind een anti hierin juist goed passen, gister inderdaad 2 keer gehoord en ondanks dat ik groot fan van Warface ben had ik niet meteen door dat het een Warface plaat was. Dacht wel meteen 'zo dan wat is dit een vette plaat' :P heerlijk snoeimateriaal hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoo vet hoor, beukt lekker door :drool: Heb ook het idee dat de drive in dat eerste stukje wat hoger ligt omdat er een keer niet te veel kickrols worden gebruikt of zo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze plaat 2x gehoord op Qapital en ging echt flink lomp. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
Deze plaat 2x gehoord op Qapital en ging echt flink lomp. :surrender:


Ik dacht dat je nuchter ging...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Thermometer schreef:
Deze plaat 2x gehoord op Qapital en ging echt flink lomp. :surrender:


Ik dacht dat je nuchter ging...

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... 104724631/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 20:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/WarfaceOfficial/videos/1598182010276840/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die sounds blijven heerlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 01:14 
 
Hardtraxx Addict

Jammer dat het alleen anti climaxes zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Jammer dat het alleen anti climaxes zijn.


BIj deze plaat totaal niet gek, melodie climax zou ik hier juist raar vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook wel een lachen plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit rammelt wel lekker door ja :drool: Vet dat die screech steeds veranderd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat 't aan de kwaliteit van 't filmpje op FB ligt, want dit klinkt heel dof :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Ja deze pakt me wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deuntje op het begin doet me aan Radical Redemption - Exorcism denken
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks