Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Warface & Darksiderz

Track(s): Turn It Up

Sample/video:


Bron: Decibel 2015 CD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:33 
 

Kom laten we eens een track maken waar elke drive ontbreekt.

wat een saaie track :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het wel een leuk plaatje voor live, niets meer niets minder..
Is darksiderz een mc ofwat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:44 
 

yowan schreef:
Vond het wel een leuk plaatje voor live, niets meer niets minder..
Is darksiderz een mc ofwat?


ik heb geen flauw idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
yowan schreef:
Vond het wel een leuk plaatje voor live, niets meer niets minder..
Is darksiderz een mc ofwat?


ik heb geen flauw idee


Chroman schreef:
jeffrey2107 schreef:
Wie?

Een soort emo/Skrillex-achtig figuur uit de VS


En:
hardstyle-releases/warface-the-nine-circles-eolcd-t51706.html

OT: Saaie track. Heb geen drive kunnen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag of het een mc is. Niet wat voor figuur hij is.
Ik zoek het zelf wel op
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen mc

Afbeelding

Soort van gothic dude die raw hardstyle maakt ongeveer op niveau Zatox en komt uit de Verenigde Staten
Luister naar zn soundcloud en doe je oren pijn: https://soundcloud.com/darksiderz
Hoe komt Warface hier nou weer bij terecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 20:02 
 

bekend proberen te worden in de VS denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Karige vocals, geen drive, slappe hap. Beter houdt hij die Darksiderz buiten Europa, die gaat geen verbeteringen brengen bij wie dan ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 13:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vreselijke vocals, nog steeds die 'tok-tok' kicks zoals we die van Warface gewend zijn, weinig tot geen drive en daarnaast vind ik het ook vrij leeg klinken. Nee, dit is zoals bijna alle Warface platen weer niet voor mij weggelegd. Alleen de tweede climax is nog wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is eerder Turn It Down. 10x niks dit :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen drive, weer dezelfde kick, ik hoop niet dat al zijn nummer zo 'standaard' gaan worden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt al net zo'n schat als Skrillex die Darksiderz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meestal bevallen platen van Warface me wel, op enkele na, deze pakt me dus weer niet, helaas.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks