Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 12:09 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Warface & Dark Pact

Track(s): The Illusion

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 14:53 
 

Heb deze samen met Bring it to them RAW voor het eerst in HQ gehoord in de warm-up mix van delete voor decibel! Hoorde positieve verhalen over Bring it to them RAW, maar deze doet mij op het eerste gehoor veel meer! Zieke plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 15:02 
 

Wat een zwaar sfeervolle break. Ik hoor wel echt heel veel warface invloeden. Tweede climax het minst, al komt ie er wel echt hard in. Outro en eerste climax zijn heel bruut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk plaatje! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Heerlijk plaatje! :drool:

Dit. Die melodie is echt zalig, in combinatie met die kicks. Omnomnom! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 09:54 
 
Hardtraxxer

Heel vet plaatje, vooral de mid en de eerste climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaa, heerlijk nummer wat een kick's :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Heerlijk plaatje! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Doet het goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 11:09 
 
Hardtraxx Elite

Geweldig, enorm dikke kicks ook!
Zeer benieuwd naar Dark Pact op Bass Protocol :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniale track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbel
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks