Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Warface & Artifact

Track(s): Let the show Begin

Sample/video:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen dat die melodie ook nog in een 2e climax verwerkt zit! Wat klinkt die melodie lekker zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawmon schreef:
Hopen dat die melodie ook nog in een 2e climax verwerkt zit! Wat klinkt die melodie lekker zeg :woot:

Inderdaad. Dit klinkt erg goed. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup: deze ging lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Warface & Artifact - Let the show Begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:12 
 
Hardtraxxer



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GvPnfWApibU[/youtube]


Wat een bazen. +1 voor metal vocals :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro lijkt hard op Frequencerz We Won't Sleep.
Maar lijkt me toch een prima plaat, drive +1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Lekker plaatje ^^ maar zo jammer dat die melodie niet wordt doorgetrokken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:42 
 

Melodie :surrender: En dan weer zo'n saaie anti :/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 02:29 
 
Hardtraxx Veteran

Beter komt er nog een 2de climax achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 09:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

non anti versie graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gave melodie idd, jammer dat ze er niks mee doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een drive in deze track, inderdaad hopen dat er nog wat meer met die melodie gedaan wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Beter komt er nog een 2de climax achter


Die zit er idd in maar Warface mixte 'm voor de 2e climax uit. Wat een toffe plaat zeg. Vooral de intro/mid-intro met die vocals. De 1e climax vind ik dan wat minder dus ben benieuwd naar de 2e climax ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt joh, deze plaat met Artifact kicks was een dikke 8! Maar die warface kicks blijf ik zo lelijk vinden he :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben dus gewoon wat met die melodie gedaan, tering vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 22:52 
 
Hardtraxxer

Lekkere melodie, alleen snap ik dan weer niet waarom ze niet gewoon de synth (die ze gebruiken voor de opbouw naar de anti-climax) niet gewoon ook gebruiken voor de tweede climax want nu klinkt het net alsof er iemand op de achtergrond met een scheidsrechtersfluit de melodie zit mee te blazen ofzo xd
Kicks zijn ook weer erg matig :/
Vocals :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 01:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit een hele lekkere plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ze hebben dus gewoon wat met die melodie gedaan, tering vet

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meh, iets te veel Warface naar mijn plezier. Melodie vind ik erg tof, maar in combinatie met die kicks echt niet fijn. Ik denk dat een Artifact kick stukken beter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 23:26 
 
Hardtraxxer

:loving: :loving: wat is dit een lekkere plaat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker, goed dat de melodie gebruikt wordt in 2de climax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artifact kick zou imo beter geklonken hebben in de laatste climax. Vocals zijn wel prima :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks