Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 12:11 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: W4cko

Track(s): R.M.I.

Sample/video:

Update:



Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 12:27 
 
Hardtraxx Addict

Wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie doet me denken aan een DBSTF plaat denk ik, maar kan er zo niet op komen..
W4cko is/was toch een jump/tek-producer?

EDIT: Di-Rect - Young Ones (DBSTF Remix) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 12:29 
 
Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:
Wie?


Zover ik me kan herrineren heeft hij ooit tracks in de jump scene gemaakt. Weet ik alleen niet zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Joeyvg schreef:
Wie?


Zover ik me kan herrineren heeft hij ooit tracks in de jump scene gemaakt. Weet ik alleen niet zeker


Dat klopt :) W4cko is begonnen met Jump/Tek, werd in die tijd resident DJ in de belgische Club genaamd The Oh!
Is daar ik weet niet precies hoelang dat is geleden, zich gaan richten op zijn solo carriere
En nu wil W4cko zich meer gaan focussen op Hardstyle! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?


En ook dat klopt :) voor Coone geld het zelfde als met W4cko :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 16:01 
 
Hardtraxx Addict

HardstyleFreak schreef:
El Mare schreef:
Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?


En ook dat klopt :) voor Coone geld het zelfde als met W4cko :)


Coone is ook de enige die het gered heeft. Je ziet nu af en toe wel vaker dat jump/tek artiesten een poging doen om hardstyle te maken zoals Dr Phunk en nu W4cko ook. Kunnen ze beter niet doen want het klinkt echt heel slecht altijd.. lekker jump blijven maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
HardstyleFreak schreef:
El Mare schreef:
Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?


En ook dat klopt :) voor Coone geld het zelfde als met W4cko :)


Coone is ook de enige die het gered heeft. Je ziet nu af en toe wel vaker dat jump/tek artiesten een poging doen om hardstyle te maken zoals Dr Phunk en nu W4cko ook. Kunnen ze beter niet doen want het klinkt echt heel slecht altijd.. lekker jump blijven maken :)


Coone ging van hardstyle naar jumpstyle en toen weer naar hardstyle. Dat gaf ie laatst aan op B2S TV voor Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 16:12 
 
Hardtraxx Addict

Oh echt? :P
Dacht me te herrineren dat hij bij het maken van zijn album The Challenge aangaf dat hij meer voor Hardstyle voelde dan voor jump en daarom de stap wou proberen te maken naar Hardstyle.. ik kan het iig niet herrineren dat hij voor de jump ook al hardstyle maakte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is bv van voor zn jump carrière ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Lenny Lol :x heb je link van dat filmpje voor zover ik weet heeft Coone voor zn Hardstyle tijd alleen in de Jump Scene gezeten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
HardstyleFreak schreef:
El Mare schreef:
Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?


En ook dat klopt :) voor Coone geld het zelfde als met W4cko :)


Coone is ook de enige die het gered heeft. Je ziet nu af en toe wel vaker dat jump/tek artiesten een poging doen om hardstyle te maken zoals Dr Phunk en nu W4cko ook. Kunnen ze beter niet doen want het klinkt echt heel slecht altijd.. lekker jump blijven maken :)


Je vergeet Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 17:30 
 
Hardtraxx Newbie

Je vergeet dat W4cko in der tijd ook Hardstyle gemaakt heeft. Jump -> hardstyle -> Jump

zie



Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleFreak schreef:
@ Lenny Lol :x heb je link van dat filmpje voor zover ik weet heeft Coone voor zn Hardstyle tijd alleen in de Jump Scene gezeten :x


Zoek de B2S TV met Coone op. Zit op iPad. En zie post boven je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spherez schreef:
Je vergeet dat W4cko in der tijd ook Hardstyle gemaakt heeft. Jump -> hardstyle -> Jump

zie





dit neigt meer naar Hard Jump dan naar Hardstyle to be honest :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 15:55 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
HardstyleFreak schreef:
El Mare schreef:
Een beetje zoals Coone, want die komt toch ook uit de jump/tek scene?


En ook dat klopt :) voor Coone geld het zelfde als met W4cko :)


Coone is ook de enige die het gered heeft. Je ziet nu af en toe wel vaker dat jump/tek artiesten een poging doen om hardstyle te maken zoals Dr Phunk en nu W4cko ook. Kunnen ze beter niet doen want het klinkt echt heel slecht altijd.. lekker jump blijven maken :)


dat wil helemaal niks zeggen :D ik heb vroeger ook tek/jump gemaakt en ook lekker overgeschakeld naar hardstyle! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook Hard Driver is Fenix uit de jump.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks