Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 23:20 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nooit echt fan van house remixes, klinkt ook niet echt geweldig dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 23:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geen verkeerd idee maar die kicks mogen wel flink gemasterd worden, want op het eerste gehoor zijn ze niet slecht, als ze goed uitgewerkt zijn moeten ze best lekker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is dit dan, klinkt toch helemaal nergens naar :P

wat een irritante geluiden in die climax zeg... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wat is dit dan, klinkt toch helemaal nergens naar :P

wat een irritante geluiden in die climax zeg... >.<


Vind je het irritant ja? Ik vind t wel lekkere geluidjes, lekker scherp, zitten ook in t origineel btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Rickzel schreef:
wat is dit dan, klinkt toch helemaal nergens naar :P

wat een irritante geluiden in die climax zeg... >.<


Vind je het irritant ja? Ik vind t wel lekkere geluidjes, lekker scherp, zitten ook in t origineel btw


ken het origineel verder ook niet, mening gaat ook alleen maar over deze versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
jaron123 schreef:
Rickzel schreef:
wat is dit dan, klinkt toch helemaal nergens naar :P

wat een irritante geluiden in die climax zeg... >.<


Vind je het irritant ja? Ik vind t wel lekkere geluidjes, lekker scherp, zitten ook in t origineel btw


ken het origineel verder ook niet, mening gaat ook alleen maar over deze versie.



Nee maar nu leek t alsof je jay cosmic afvalt op de irritante geluiden terwijl het vanuit het origineel komt ;)

Ot: wel prima luistertrackie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.< ik zeg alleen dat ik dit nummer irritant vind, maakt me voor de rest geen reet uit wie er verantwoordelijk voor is haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
>.< ik zeg alleen dat ik dit nummer irritant vind, maakt me voor de rest geen reet uit wie er verantwoordelijk voor is haha


Dan moet je beter verwoorden wat je bedoelt, want je had het over de irritante geluiden. En die zijn niet van jay cosmic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 12:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat een onzin, Jay Cosmic heeft die toch ook in zijn remix gestopt? Hij had ze er ook uit kunnen laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat een onzin, Jay Cosmic heeft die toch ook in zijn remix gestopt? Hij had ze er ook uit kunnen laten.


dit dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Lyst schreef:
Wat een onzin, Jay Cosmic heeft die toch ook in zijn remix gestopt? Hij had ze er ook uit kunnen laten.


dit dus ;)


Klopt had gekund idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:15 
 
Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:
Rickzel schreef:
Lyst schreef:
Wat een onzin, Jay Cosmic heeft die toch ook in zijn remix gestopt? Hij had ze er ook uit kunnen laten.


dit dus ;)


Klopt had gekund idd.


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:23 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt toch niet verkeerd hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het origineel heeft betere hardstyle screeches dan deze remix.. Dan doe je toch echt wat fout.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks