Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: W.A.S.H.

Track(s): Radio Alarm (Kronos Remix)

Sample/video: http://www.facebook.com/photo.php?v=10200665537310565
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Verkrachting INCOMING!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Woei, Radio Alarm met kutkicks die pitchen. Kom maar op
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:20 
 

deze kerel mag zich waarschijnlijk alvast heel diep gaan schamen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:32 
 
Hardtraxxer

Uhm waarom mixt hij dit liedje? owja zatox heeft dat ook al gedaan. Waarom is hij bekend? owja zatox doet 9/10 voor hem. ga weg man. zoeken echte talenten die vanuit zichzelf groot worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:19 
 

HAHAHAHAHA EN DIT STAAT DAN OP LOUDNESS!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al een grap, er gaat niets boven de Zatox remix. Ik kan me dat nummer nog zeer goed herinneren op Loudness :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracks die gemaakt worden door de kicks ga je toch niet zo remixen? :-/ Next up: Dong versies van Psycho en Trespassing? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid klinkt niet slecht tot nu toe. Lekkere drive.
Maar denk dat de kicks wel tegen gaan vallen in HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahaha hahahah hahahah hahahaha ha. Hoezo ga je deze remixen als je weet dat die Zatox remix never nooit niet verbeterd gaat worden. Die kicks klinken nu al kut.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik heb hier eigenlijk niet veel op te zeggen. ohjawel 2 dingen

1: HAHAHAHHA HA HAHA ..haha
2: ik ga het niet eens luisteren >.< dat hij dit durft hey
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 01:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Uhm waarom mixt hij dit liedje? owja zatox heeft dat ook al gedaan.

Nou ja Zatox heeft in principe toen zijn eigen nummer geremixt en het enige wat hij in 'zijn remix' eraan toe heeft gevoegd is de melodie. Beetje hetzelfde idee als bij Saifam-releases toen. Zelfde nummer maar dan gewoon net 1 dingetje anders om maar een volle release te krijgen :P

Mja voor de rest: sommige dingen moet je gewoon niet doen. En dit is dus één van die dingen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks