Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2026 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Vertile & The Saints

Track(s): Awake Me (Intents 2026 Anthem)

Sample/video:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... ents_2026/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2026 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, Ja en Ja wat een topplaat! :love:

Van mij mag Vertile voor altijd dit soort platen blijven maken met z'n vocals :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2026 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pakt me meteen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2026 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker melodietje hoor :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2026 10:59 
 
Hardtraxxer

Alles buiten die debiele Saints kicks om is echt goed, mooie melodie ook :yay: En toch heb ik telkens het idee dat ik de melodie al ken, maar ik kom er niet op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2026 01:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uit.

Moet zeggen het valt mij alles mee had het veel erger verwacht. Best lekker nummertje

https://open.spotify.com/track/75IVG3ixjUW2SiFxuOrFWi
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2026 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker zeg, een meer dan prima anthem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2026 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lekker zeg, een meer dan prima anthem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2026 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was zeer sceptisch na het zien van de namen en na het Defqon anthem van Vertile, maar dit is oprecht wel een plaat die een anthem-gevoel geeft met die melodie. Climax-kicks zijn ook niet vervelend om naar te luisteren. Mid-intro niet mijn ding maar de rest steekt heel lekker in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2026 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks niet geweldig, maar voor de rest een top anthem imo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2026 21:37 
 
Donateur

HC4LMichaelRoza schreef:
Kicks niet geweldig, maar voor de rest een top anthem imo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2026 12:31 
 
Hardtraxxer

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks