Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Vazard & Rooler

Track(s): Endless Patth

Sample/video:



https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/vazard-chapter-ii-perception-spoon125-t63410.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Zag dat hier nog geen topic voor was aangemaakt.. Let op, dit is niet de solo versie van Rooler (uit z'n Ground Zero 2016 set), maar een versie samen met Vazard voor het Chapters of the Mind album.


Vond het al verwarrend ja, maar is dus een andere versie. :)

Hele dikke plaat vind ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg lekker plaat en hij doet me verdomt veel denken aan Who I Really Am, precies dezelfde insteek
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 10:25 
 
Hardtraxxer

Intervention schreef:
Erg lekker plaat en hij doet me verdomt veel denken aan Who I Really Am, precies dezelfde insteek

Vond ik ook, het feit dat beide vocals van Jared Leto zijn helpt natuurlijk ook een handje. Dikke plaat, ik kan echt niet wachten op zijn album. :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super toffe plaat natuurlijk dit. Vocals zijn sowieso al goud en de drive maakt het af.
Vind het sowieso altijd wel tof om Rooler zn voorliefde voor Spoontech te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Super toffe plaat natuurlijk dit. Vocals zijn sowieso al goud en de drive maakt het af.
Vind het sowieso altijd wel tof om Rooler zn voorliefde voor Spoontech te zien

Dit. Bij V&D tracks op yt wel eens reacties gelezen als 'best hardstyle duo ever' van 1 vd twee gasten van Malice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa lekker dit zeg :loving:. Zit zelfs nog een beetje emotie in ook door de vocals. Deze gaat t goed doen bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Erg lekker plaat en hij doet me verdomt veel denken aan Who I Really Am, precies dezelfde insteek

Ik krijg ook heel erg een Who I Really Am gevoel bij deze plaat, erg vet gedaan zeg! Wat mij betreft mag deze track dan ook uiteindelijk als vervanger gaat fungeren van WIRA, want die is inmiddels wel redelijk doodgedraaid. :P

wel even de typo in de titel fixen aub ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Is dit de goede?

Edit: oh nee dit is een ripje van de oude versie
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks