Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2023 00:26 
 
Hardtraxx Crew

Vazard - Portals & Potatoes (Chapter V Remix) (SPOON277)

Label: Spoontech Records
WEB release: 30/11/2023

Tracks:
Vazard - Portals & Potatoes (Chapter V Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2023 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De jongens stellen weer niet teleur! :cool: Nog even een extra luisterbeurtje gegeven, erg lekker hoor. Het origineel ook prima in z'n waarde gelaten vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2023 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2023 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2023 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GOADVERDOAMMEEEHHH!! Grandioos deze :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het origineel vind ik een heel ondergewaardeerde plaat, maar deze laat het origineel ook lekker in z'n waarde inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah wat is dit lekker zeg. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 18:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Komt over een weekje eindelijk uit (30 Nov)! Nog steeds erg trots dat we een plaatje van de legend himself hebben mogen remixen :woot:

https://www.junodownload.com/products/v ... 386510-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Poah wat is dit lekker zeg. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 15:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitchdej schreef:
Komt over een weekje eindelijk uit (30 Nov)! Nog steeds erg trots dat we een plaatje van de legend himself hebben mogen remixen :woot:

https://www.junodownload.com/products/v ... 386510-02/

Lekker gewerkt jongens, deze is wat melodieuzer/funkyer dan het lompere werk wat jullie recentelijk meer maken, toch wat meer m'n ding. Die zeurderige melo die een klein beetje inhoud zit al dagen in m'n kop. M'n favo plaat van jullie sinds Infinity denk ik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 10:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Lekker gewerkt jongens, deze is wat melodieuzer/funkyer dan het lompere werk wat jullie recentelijk meer maken, toch wat meer m'n ding. Die zeurderige melo die een klein beetje inhoud zit al dagen in m'n kop. M'n favo plaat van jullie sinds Infinity denk ik :drool:


Thanks amigo!

Plaat is vandaag gereleased, erg benieuwd naar jullie meningen over de uiteindelijke final versie :)



https://outnow.io/t/portalspotatoesrmx
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch wel één van mijn favoriete tracks van dit jaar! :worship:

Zoals al eerder is benoemd hierboven is het origineel (die echt al steengoed en ondergewaardeerd is) goed in zijn waarde gehouden. De kicks in deze remix hebben een lekkere upgrade gehad en de laatste melodieuze climax is ook zeer fijn.

Sws hulde voor het afgelopen jaar van Chapter V, van een kleine speler toch weten te groeien naar een naam waar publiek voor naar een feest komt. Erg knap! Daarnaast hebben zij het label samen met o.a. The Smiler een flinke boost gegeven. Ben benieuwd naar wat 2024 gaat brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Toch wel één van mijn favoriete tracks van dit jaar! :worship:

Zoals al eerder is benoemd hierboven is het origineel (die echt al steengoed en ondergewaardeerd is) goed in zijn waarde gehouden. De kicks in deze remix hebben een lekkere upgrade gehad en de laatste melodieuze climax is ook zeer fijn.

Sws hulde voor het afgelopen jaar van Chapter V, van een kleine speler toch weten te groeien naar een naam waar publiek voor naar een feest komt. Erg knap! Daarnaast hebben zij het label samen met o.a. The Smiler een flinke boost gegeven. Ben benieuwd naar wat 2024 gaat brengen!

Eens boss.

Heerlijk jaar hebben ze achter de rug. Deze plaat is ook zo dik he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel zo goed in zijn waarde gelaten + eigen sound toegevoegd. Ik durf wel te stellen dat dit een van de beste remixen is die op spoon is uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
PEPii schreef:
Toch wel één van mijn favoriete tracks van dit jaar! :worship:

Zoals al eerder is benoemd hierboven is het origineel (die echt al steengoed en ondergewaardeerd is) goed in zijn waarde gehouden. De kicks in deze remix hebben een lekkere upgrade gehad en de laatste melodieuze climax is ook zeer fijn.

Sws hulde voor het afgelopen jaar van Chapter V, van een kleine speler toch weten te groeien naar een naam waar publiek voor naar een feest komt. Erg knap! Daarnaast hebben zij het label samen met o.a. The Smiler een flinke boost gegeven. Ben benieuwd naar wat 2024 gaat brengen!

Eens boss.

Heerlijk jaar hebben ze achter de rug. Deze plaat is ook zo dik he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Origineel zo goed in zijn waarde gelaten + eigen sound toegevoegd. Ik durf wel te stellen dat dit een van de beste remixen is die op spoon is uitgebracht.


Yep, sluit me hierbij aan. Wat een remix hey :thumbsup: :worship:

Staat ook in een hardstyle spotify list met 130k volgers, van alle chapter v tracks kiezen ze een wat obscuurdere spoontech remix :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 11:19 
 
Hardtraxx Elite

Dit is echt een van de beste remixen van Spoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Dit is echt een van de beste remixen van Spoon.

Vyral z'n remix van Epilogue is voor mij kwalitatief/qua diepgang (niet normaal wat een kicks daarin zitten) nog wat beter, heerlijk dat die plaat ook wat langer duurt trouwens. Daarna komt deze parel wel in de buurt idd.

Kleeeeein beetje offtopic maar we mogen ook Infirium z'n remix van The Orange Tree niet vergeten trouwens :$
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle