Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Vazard

Track(s): Obey

Sample/video:

58:33
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 17:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jezus Kicks :drool:
Had gehoopt op een epische melodie, maar dit is zeker ook vet :D

Jammer dat Delete niet meer zulke kicks maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vazard houd wel van Bioshock vocals, eerst The Debt en en dit nummer gebruikt hij ze weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Vazard houd wel van Bioshock vocals, eerst The Debt en en dit nummer gebruikt hij ze weer.

Het is sowieso wel een gamer volgens mij, ook Portal (Portals & Potatoes), Starcraft 2 (The End) en Diablo 3 (Misbegotten) zijn al aan dde beurt geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 13:50 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt weer super dik! Vette vocalen, kicks als altijd dik in orde en veel drive.
Vazard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Vazard houd wel van Bioshock vocals, eerst The Debt en en dit nummer gebruikt hij ze weer.


Zo gebruikt Delete ook vaak vocals en geluiden uit Doom 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 14:47 
 
Hardtraxxer

Ik weet niet waarom maar ik vind deze track zo bizar vet, met die enorme kicks en die gekke melodie :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jesus Crypsis wat is dit dik zeg, kickrolls :drool: lekker lomp melodietje ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 15:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Jesus Crypsis wat is dit dik zeg, kickrolls :drool: lekker lomp melodietje ook.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ventrue schreef:
Jesus Crypsis wat is dit dik zeg, kickrolls :drool: lekker lomp melodietje ook.

:huh:

Christus...Crypsis....Badum-tss
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Wat heeft Crypsis hiermee te maken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niks xd maar het klonk wel grappig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren is die alleen maar beter en beter gaan klinken :love:
Heerlijk die chaos haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Jesus Crypsis wat is dit dik zeg, kickrolls :drool: lekker lomp melodietje ook.

Wat kut. Doe maar niet meer.
Ziek vette plaat :D

Steffnov schreef:
Hunto schreef:
Vazard houd wel van Bioshock vocals, eerst The Debt en en dit nummer gebruikt hij ze weer.

Het is sowieso wel een gamer volgens mij, ook Portal (Portals & Potatoes), Starcraft 2 (The End) en Diablo 3 (Misbegotten) zijn al aan dde beurt geweest


Meet The Engineer ook :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks