Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Vazard

Track(s): Fall

Bron: Vazard ft Delete @ Supersized Raw

https://www.facebook.com/video.php?v=10152324429162078&set=vb.33774087077&type=2&theater



https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/vazard-feel-immortal-fall-t52591.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 23:15 
 
Hardtraxx Elite

De mid-intro klinkt echt gruwelijk in LQ. Ben benieuwd hoe de HQ zal klinken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt in LQ alweer lekker zeg :D
Maar wat een achterlijke knuppel ben je als je heel de set gaat filmen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:07 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Klinkt in LQ alweer lekker zeg :D
Maar wat een achterlijke knuppel ben je als je heel de set gaat filmen :lol:


Desalniettemin heb jij nu wel vazard's nieuwe track gehoord dus een beetje respect mag ook wel :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Op je teentjes getrapt? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Desalniettemin heb jij nu wel vazard's nieuwe track gehoord dus een beetje respect mag ook wel :thumbdown:

Alsjeblieft zeg, ga hier even lekker een probleem van maken, volgens mij heb jij dit niet eens gefilmd >.<

OT: benieuwd naar HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Rawbin schreef:
Klinkt in LQ alweer lekker zeg :D
Maar wat een achterlijke knuppel ben je als je heel de set gaat filmen :lol:


Desalniettemin heb jij nu wel vazard's nieuwe track gehoord dus een beetje respect mag ook wel :thumbdown:


Een beetje respect mag wel hahaha wat een johnnie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn god, kun je eindelijk naar een van de weinige hardstyle feesten in Australie, ga je een uur lang filmen >.<

ben wel heel benieuwd naar dit nummer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ook even de facebook preview erbij gezet voor betere kwaliteit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soundcloud link toegevoegd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 19:44 
 
Hardtraxxer

Wat een baas is vazard toch ook. Dit klinkt ook weer super dik. Zijn sound icm met die kicks zijn echt fenomenaal. Op een indoor feest met bruut geluid al helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

duizendpoot schreef:
Wat een baas is vazard toch ook. Dit klinkt ook weer super dik. Zijn sound icm met die kicks zijn echt fenomenaal. Op een indoor feest met bruut geluid al helemaal.

Z'n set in de Maassilo maandje terug was echt oorverdovend. Zo hemels hoe z'n kicks overkwamen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
duizendpoot schreef:
Wat een baas is vazard toch ook. Dit klinkt ook weer super dik. Zijn sound icm met die kicks zijn echt fenomenaal. Op een indoor feest met bruut geluid al helemaal.

Z'n set in de Maassilo maandje terug was echt oorverdovend. Zo hemels hoe z'n kicks overkwamen. :loving:


Ik vond dat juist tegenvallen :( . Jammer dat het in die tweede zaal van Maassilo was, waar altijd een overkill aan Bass is, zo ook tijdens zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 18:46 
 
Hardtraxxer



@3:10 :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 21:27 
 
Hardtraxx Elite

Sfeertje is weer uitstekend en ook weer een prima drive. Toch klinkt het voor mij iets te standaard en ik weet dat Vazard beter kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze ging zo lekker gister op decibel, laat hem maar snel komen :loving:

20:17
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb een gevoel dat SPOON075 wel eens deze kan zijn, althans dat hoop ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 17:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Heb een gevoel dat SPOON075 wel eens deze kan zijn, althans dat hoop ik. :P


SPOON075 is specialer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Ik ben benieuwd! :D Wanneer kunnen we die info ongeveer verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 18:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Binnenkort :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
^ Ik ben benieuwd! :D Wanneer kunnen we die info ongeveer verwachten?

Ik denk dat dit er iets mee te maken heeft: nieuwe-tracks-hs/density-specymen-d-verze-remix-t51836.html#p1521390 Remix E.P. zal t wel worden.

Beest van een track trouwens weer deze :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoon lekkere plaat dit, blijft maar in me kop spelen met de rest van zen nieuwe tracks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook verslaafd aan dit nummer. Snoeihard, vreselijk duister zonder ook maar ergens over the top te zijn.

Hoop zo dat Main Concern deze draaien op Qbase ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks