Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Vazard & Delete

Track(s): Abduction

Sample/video:

Vanaf 52:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 15:55 
 
Hardtraxxer

Kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Dit vind ik dan weer stuk minder dan The End. Dit zijn random geluidjes die samengevoegd worden in de intro. En de climax vind ik ook niet zo interessant, enige lichtpuntje zijn de kicks natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Die climax is overheerlijk en chaotisch. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 17:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die chaos in de climax :loving: Wel zijn de ene kicks weer beter dan de andere, je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen. De kicks zijn dan in totaal wel een stuk vetter dan in The End imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Die chaos in de climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 18:55 
 

Broken Balance schreef:
je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen

Bedoel je dat die beter zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En die kickrolls op het einde. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 19:18 
 

Wel een hele dikke track btw :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 00:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 01:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Broken Balance schreef:
je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen

Bedoel je dat die beter zijn?


In mijn ogen wel, hebben een veel betere punch vind ik .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks met die chaotische geluiden :love:
ze flikken het gewoon weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 13:53 
 
Hardtraxx Elite

Complete chaos! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoveel dezelfde geluidjes gebruikt uit The End, alsof ze gewoon The end hebben geopend en een andere track ervan gemaakt hebben. maarja......kicks?? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:18 
 
Hardtraxxer

gekkehuis :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze track live :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 12:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Deze track live :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 17:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
kakabeeyo schreef:
Deze track live :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/spoontech-presents-the-punch-patrol-spoonlp001-t45553.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 00:42 
 

Broken Balance schreef:
AndyAsteroids schreef:
Broken Balance schreef:
je hoort weer duidelijk welke van Vazard afkomen

Bedoel je dat die beter zijn?


In mijn ogen wel, hebben een veel betere punch vind ik .


Oke, was alleen even benieuwd. Heb persoonlijk geen voorkeur tussen Vazard of Delete kicks, vind het allebei erg vet :)

EDIT: Oeps, ga maar door in
Steffnov schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/spoontech-presents-the-punch-patrol-spoonlp001-t45553.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks