Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Vamper & The Eretik Ft Sedutchion

Track(s): From The Darkness

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is gewoon een verpeste versie van Doomed man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Kicks! :drool:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dhr Zatox,
Gelieve uw maatjes niets te laten releasen. Deze muziekverschijnselen zijn van benedenwinds niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thepump schreef:
Dhr Zatox,
Gelieve uw maatjes niets te laten releasen. Deze muziekverschijnselen zijn van benedenwinds niveau.

Hij is Italiaans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marcel Fischer schreef:
Thepump schreef:
Dhr Zatox,
Gelieve uw maatjes niets te laten releasen. Deze muziekverschijnselen zijn van benedenwinds niveau.

Hij is Italiaans.

Mr. Zatox,
Si prega di indicare il vostro niente amici per rilasciare. Questi fenomeni sono di livello della musica sottovento.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Marcel Fischer schreef:
Thepump schreef:
Dhr Zatox,
Gelieve uw maatjes niets te laten releasen. Deze muziekverschijnselen zijn van benedenwinds niveau.

Hij is Italiaans.

Mr. Zatox,
Si prega di indicare il vostro niente amici per rilasciare. Questi fenomeni sono di livello della musica sottovento.

Vo Google Translate! xd Als ik je tekst invoer en vertaal naar het Nederlands krijg ik "De heer Zatox, raadpleeg dan uw vrienden om iets los te laten. Deze verschijnselen zijn van het niveau van de muziek met de wind mee." :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHHAHAHAHAH XD !!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
SL8492 schreef:
Marcel Fischer schreef:
Hij is Italiaans.

Mr. Zatox,
Si prega di indicare il vostro niente amici per rilasciare. Questi fenomeni sono di livello della musica sottovento.

Vo Google Translate! xd Als ik je tekst invoer en vertaal naar het Nederlands krijg ik "De heer Zatox, raadpleeg dan uw vrienden om iets los te laten. Deze verschijnselen zijn van het niveau van de muziek met de wind mee." :lol:

:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afschuwelijk, dat hele label trouwens! Wat een troep! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijk wel een amateurproductie man! :/
Wat een bagger! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Meer Eternalize rip inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

te kort aan inspiratie denk ik.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks