T
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2017
last seen Oct 2018
Artiest: Usher

Track(s): Yeah

Sample/video: View on YouTube

Bron: Decibel
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Wat een wisselvallige producties bij Warface, dit is toch 10x niks?
T
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2017
last seen Oct 2018
DL22 wrote:Wat een wisselvallige producties bij Warface, dit is toch 10x niks?
Vind deze zelf ook erg tegenvallen in tegenstelling tot weer de Lean On Bootleg die er verfrissend is...
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Nog steeds niet mijn kopje thee, ben geen fan van zijn sounds/idee achter hardstyle maar puur naar de insteek gekeken hoe hij/zijn fans het zien... geinig uitgevoerd. Die overgang van Yeah origineel naar Yeah (subtiel naar de typhus gerawt door warsjees edit) is best wel leuk gedaan en creatief gevonden.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Ik vind het ook wel leuk gedaan, niet alle producties hoeven super serieus te zijn. Live zal het nog wel leuk zijn.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Ik vond het live ook niks, ik keek echt uit naar zijn liveset op Decibel maar ben het na een kwartier afgetrapt.
In die tijd had ik 3 rap nummers gehoord, ik kon er echt niks mee. Zeer teleurstellend optreden imo.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
makrooy wrote:Ik vind het ook wel leuk gedaan, niet alle producties hoeven super serieus te zijn. Live zal het nog wel leuk zijn.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 11 days ago
Klinkt een beetje of Triax ziek was, en Youri toch een plaat wilde afleveren ofzo..
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Hahah wtf is dit dan
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
kingxxl wrote:
makrooy wrote:Ik vind het ook wel leuk gedaan, niet alle producties hoeven super serieus te zijn. Live zal het nog wel leuk zijn.