Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
THardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2017
- last seen Oct 2018
Wat een wisselvallige producties bij Warface, dit is toch 10x niks?
-
THardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2017
- last seen Oct 2018
Vind deze zelf ook erg tegenvallen in tegenstelling tot weer de Lean On Bootleg die er verfrissend is...DL22 wrote:Wat een wisselvallige producties bij Warface, dit is toch 10x niks?
Nog steeds niet mijn kopje thee, ben geen fan van zijn sounds/idee achter hardstyle maar puur naar de insteek gekeken hoe hij/zijn fans het zien... geinig uitgevoerd. Die overgang van Yeah origineel naar Yeah (subtiel naar de typhus gerawt door warsjees edit) is best wel leuk gedaan en creatief gevonden.
Ik vind het ook wel leuk gedaan, niet alle producties hoeven super serieus te zijn. Live zal het nog wel leuk zijn.
Ik vond het live ook niks, ik keek echt uit naar zijn liveset op Decibel maar ben het na een kwartier afgetrapt.
In die tijd had ik 3 rap nummers gehoord, ik kon er echt niks mee. Zeer teleurstellend optreden imo.
In die tijd had ik 3 rap nummers gehoord, ik kon er echt niks mee. Zeer teleurstellend optreden imo.
makrooy wrote:Ik vind het ook wel leuk gedaan, niet alle producties hoeven super serieus te zijn. Live zal het nog wel leuk zijn.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 11 days ago
Klinkt een beetje of Triax ziek was, en Youri toch een plaat wilde afleveren ofzo..