Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 22:49 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Usher

Track(s): Yeah

Sample/video:

Bron: Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een wisselvallige producties bij Warface, dit is toch 10x niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 11:57 
 
Hardtraxx Newbie

DL22 schreef:
Wat een wisselvallige producties bij Warface, dit is toch 10x niks?

Vind deze zelf ook erg tegenvallen in tegenstelling tot weer de Lean On Bootleg die er verfrissend is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds niet mijn kopje thee, ben geen fan van zijn sounds/idee achter hardstyle maar puur naar de insteek gekeken hoe hij/zijn fans het zien... geinig uitgevoerd. Die overgang van Yeah origineel naar Yeah (subtiel naar de typhus gerawt door warsjees edit) is best wel leuk gedaan en creatief gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook wel leuk gedaan, niet alle producties hoeven super serieus te zijn. Live zal het nog wel leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het live ook niks, ik keek echt uit naar zijn liveset op Decibel maar ben het na een kwartier afgetrapt.
In die tijd had ik 3 rap nummers gehoord, ik kon er echt niks mee. Zeer teleurstellend optreden imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik vind het ook wel leuk gedaan, niet alle producties hoeven super serieus te zijn. Live zal het nog wel leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 19:01 
 
Hardtraxxer

Klinkt een beetje of Triax ziek was, en Youri toch een plaat wilde afleveren ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahah wtf is dit dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
makrooy schreef:
Ik vind het ook wel leuk gedaan, niet alle producties hoeven super serieus te zijn. Live zal het nog wel leuk zijn.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks