Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Unresolved

Track(s): Rawphoric

Sample/video: https://www.facebook.com/unresolvedmedi ... =2&theater

Bron:
FB Unresolved
Citaat:
Unresolved - Rawphoric [PREVIEW #1]
I'm trying to recreate that real "Hardstyle Feeling" from 2010/2011 with a euphoric melody but also with Raw Kicks & Raw Screeches , just trying to combine the Raw and the Euphoric from 2011 era together, but always keeping that "Unresolved" Style.. Your through?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse gewekt ^^ Klinkt best wel leuk zo voor zover ik in deze kwaliteit kan oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RawPhoric :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt wel aardig. De melodieën die hij in zijn tracks verwerkt altijd zijn best wel goed alleen worden die vaak verpest door een anti. Ben benieuwd hoe deze in betere kwaliteit gaat klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 22:11 
 
Hardtraxxer

NickDB schreef:
Klinkt wel aardig. De melodieën die hij in zijn tracks verwerkt altijd zijn best wel goed alleen worden die vaak verpest door een anti. Ben benieuwd hoe deze in betere kwaliteit gaat klinken.


Precies dit, hij had ook een remix gemaakt van 1 van beast project's tracks en daar zat ook wel een goede melody in maar die werdt weer verpest door anti's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Interesse gewekt ^^ Klinkt best wel leuk zo voor zover ik in deze kwaliteit kan oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IHanterI schreef:
NickDB schreef:
Klinkt wel aardig. De melodieën die hij in zijn tracks verwerkt altijd zijn best wel goed alleen worden die vaak verpest door een anti. Ben benieuwd hoe deze in betere kwaliteit gaat klinken.


Precies dit, hij had ook een remix gemaakt van 1 van beast project's tracks en daar zat ook wel een goede melody in maar die werdt weer verpest door anti's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omg als Skribbler hierachter komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Werdt dat is werkelijk de eerste keer dat ik dit zie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 20:20 
 
Hardtraxxer

tjakevladze schreef:
IHanterI schreef:
NickDB schreef:
Klinkt wel aardig. De melodieën die hij in zijn tracks verwerkt altijd zijn best wel goed alleen worden die vaak verpest door een anti. Ben benieuwd hoe deze in betere kwaliteit gaat klinken.


Precies dit, hij had ook een remix gemaakt van 1 van beast project's tracks en daar zat ook wel een goede melody in maar die werdt weer verpest door anti's.


Pipa schreef:
Werdt dat is werkelijk de eerste keer dat ik dit zie :lol:


Maximaal off-topic gaan omdat iemand een grammaticaal foutje maakt, ik had die t over het hoofd gezien.

Niveau van sommige mensen op haattraxx is wel heel laag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 22:50 
 

jezus stop alsjeblieft eens met dat haattraxx, deze site heet hardtraxx en wat de mensen hier doen is hun mening geven (niet altijd positief en dan vaak een beetje bot) en iedereen gaat overal offtopic dus dat is ook niets nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize Twitter pagina schreef:
‏@PhutureNoize 17h17 hours ago
Wtf is rawphoric?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Werdt dat is werkelijk de eerste keer dat ik dit zie :lol:

Hier deed hij het ook al, net als het gebruik van "ik vindt" :corn:

nieuwe-tracks-hs/digital-mindz-madshifta-world-of-wonders-defqon-1-2015-edit-t50457.html#p1491924

Over Phuture Noize, persoonlijk vind ik dat ze wel iets professioneler mogen zijn in hun uitspraken.
Een tijdje terug lieten ze hun mening blijken over het Mandy-verhaal, daar was niks mis mee, iedereen mag zijn/haar mening hebben en uiten. Maar nu ook weer met zo'n Twitter post, dan ben je gewoon oncollegiaal bezig tegen Unresolved om zieltjes te winnen van de hardstyle-liefhebbers. Beetje onnodig lijkt me, ook al ben ik het zwaar met ze eens dat het een debiele term is.

Over de plaat: mwoah, niet mijn ding. Net als de meeste Unresolved platen overigens, maar dat is een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wees blij dat er artiesten gewoon hun mening/vragen hebben. Wil je dan alleen maar van die ja knikkers in de scene hebben? En ze hebben toch gelijk, wtf is rawphoric. Wildstylez noemt eem plaat toch ook geen 'Hardstyle'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een titel van een track, meer niet. Daarom is het ook onnodig.
Die titel heeft hij overigens ook duidelijk uit gelegd met het verhaal achter de track, dat hij raw en euforisch samen wil verwerken in 1 plaat.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook liever artiesten die geen blad voor de mond nemen en zeggen wat ze willen zeggen, maar dit is gewoon onnodig zeuren over die titel van de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 12:25 
 

pecola-tje schreef:
Het is een titel van een track, meer niet. Daarom is het ook onnodig.
Die titel heeft hij overigens ook duidelijk uit gelegd met het verhaal achter de track, dat hij raw en euforisch samen wil verwerken in 1 plaat.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook liever artiesten die geen blad voor de mond nemen en zeggen wat ze willen zeggen, maar dit is gewoon onnodig zeuren over die titel van de plaat.

Dit, helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 12:35 
 
Artiest

sandervanbruggen schreef:
pecola-tje schreef:
Het is een titel van een track, meer niet. Daarom is het ook onnodig.
Die titel heeft hij overigens ook duidelijk uit gelegd met het verhaal achter de track, dat hij raw en euforisch samen wil verwerken in 1 plaat.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook liever artiesten die geen blad voor de mond nemen en zeggen wat ze willen zeggen, maar dit is gewoon onnodig zeuren over die titel van de plaat.

Dit, helemaal mee eens.


Het ging niet over deze plaat, het ging over meerdere dingen. Ik zag de term gebruikt worden door fans en door meerdere artiesten. Niet alleen deze plaat, ik vroeg me af wat dit nou weer was omdat het in mijn ogen het zoveelste "ik maak een subgenre aan die aanspreekt voor een groep gefrustreerde hardstyle luisteraars". Dat vind ik eerder zieltjes winnen dan een vraag stellen op twitter.

Sorry maar voordat je mij de les gaat leren wat wel en niet kan op social media kan je ook ons aanspreken op twitter/facebook whatever om te melden wat je niet leuk vind. Ik ben dan blij om met je in discussie te gaan en mijn standpunt te verduidelijken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon blijven doen, een beetje tegengas op z'n tijd is altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 13:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Niet alleen deze plaat, ik vroeg me af wat dit nou weer was omdat het in mijn ogen het zoveelste "ik maak een subgenre aan die aanspreekt voor een groep gefrustreerde hardstyle luisteraars". Dat vind ik eerder zieltjes winnen dan een vraag stellen op twitter.

Sorry maar voordat je mij de les gaat leren wat wel en niet kan op social media kan je ook ons aanspreken op twitter/facebook whatever om te melden wat je niet leuk vind.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet meer actief op Twitter, en ik zie ook alleen die ene tweet hier voorbij komen in dit topic. Is het dan raar dat ik dan de link leg met de titel van deze track? Ook weten we allemaal dat Unresolved hier ook weleens dingen heeft geplaatst en waarschijnlijk dit topic ook zal bekijken, dus misschien komt het op deze manier voor hem ook wel over alsof de betreffende tweet van jullie specifiek over zijn plaat gaat.

Zoals je het nu brengt staat het namelijk al in een heel andere context dan hoe het hier gebracht werd, neem aan dat je dat zelf ook begrijpt :)
En ik ga niet als ik alleen zo'n tweet lees hier, eerst alles opzoeken op Twitter om de context te vinden.
Dat is sowieso het grote nadeel aan Twitter, dingen kunnen heel snel onduidelijk zijn of anders opgepakt worden doordat de context ontbreekt vanwege die limiet van 140 tekens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 19:43 
 
Hardtraxxer

Best een aardig plaatje moet ik toegeven.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks