Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Unresolved & Randal

Track(s): Cruel Fate

Sample/video: https://www.facebook.com/unresolvedmedi ... 651134910/"

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beste kick.
Verwacht van deze collab wel een climax. Mid klinkt wel dik tot dusver.
Maar het blijft unresolved, dus wie weet is het weer zon saaie anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie climax pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke kick :bomb: hopelijk een climax en geen anti...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het nog wel leuk klinken. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat een comment waarin iemand hem een goedbedoelde tip zonder enige vorm van haat gaf (een keer wat meer melodie en minder screech kwam het op neer) verwijderd is. En fans die met reacties komen als "stfu dickhead" op die reactie. Ongelofelijk hoe close-minded sommige mensen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Vind het nog wel leuk klinken. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat een comment waarin iemand hem een goedbedoelde tip zonder enige vorm van haat gaf (een keer wat meer melodie en minder screech kwam het op neer) verwijderd is. En fans die met reacties komen als "stfu dickhead" op die reactie. Ongelofelijk hoe close-minded sommige mensen zijn.


Las die reactie inderdaad ook. Vreselijk volk die rauwboys met die debiele reacties van ze. Nog zieliger dat het is verwijderd. De reactie van Unresolved was ook debiel, blijkbaar had niemand in de gaten dat het gewoon goed bedoeld was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/unresolvedmedi ... 8851103290

Het heeft een anti en een climax.
Climax klinkt erg lekker. Anti is weer 13/12.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:38 
 

De climax is gewoon echt vet alleen de rest heb ik dan weer niks mee :/ Maar +1 voor de melodie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
J oey schreef:
Vind het nog wel leuk klinken. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat een comment waarin iemand hem een goedbedoelde tip zonder enige vorm van haat gaf (een keer wat meer melodie en minder screech kwam het op neer) verwijderd is. En fans die met reacties komen als "stfu dickhead" op die reactie. Ongelofelijk hoe close-minded sommige mensen zijn.


Las die reactie inderdaad ook. Vreselijk volk die rauwboys met die debiele reacties van ze. Nog zieliger dat het is verwijderd. De reactie van Unresolved was ook debiel, blijkbaar had niemand in de gaten dat het gewoon goed bedoeld was.

Vooral de harde kern is vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax is wel goed(welgeteld 30 seconden). Jammer van keer op keer het zelfde trucje om een anti of een normale climax in te luiden(altijd 2 van die gepitchte punches). Die anti's heb ik helemaal niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even tussendoor.. Ik zag mensen hier Unresolved een gecko noemen.

Dan moet ik toch stiekem wel gniffelen dat hij een track maakt met ene Randal.

Afbeelding

Sorry voor offtopic, ga maar weer verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 16:37 
 
Hardtraxxer

Nieuwe floorkiller van Unresolved. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Even tussendoor.. Ik zag mensen hier Unresolved een gecko noemen.

Dan moet ik toch stiekem wel gniffelen dat hij een track maakt met ene Randal.


Al hun 3e collab volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

krachtige kick, en klink goed.

Verder weer een screechfest. Originaliteit is ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die melodieën van Randal kunnen makkelijk zonder die irritante screeches van Unresolved, vind ik. Ten minste, me dunkt dat de takenverdeling op die manier is opgebouwd als ik naar voorgaande collabs kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Even tussendoor.. Ik zag mensen hier Unresolved een gecko noemen.

Dan moet ik toch stiekem wel gniffelen dat hij een track maakt met ene Randal.

Afbeelding

Sorry voor offtopic, ga maar weer verder :P



:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track gaat 'Cruel Fate' heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Foto van Deetox aan de muur. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



melodie climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 14:56 
 

yowan schreef:
melodie climax!


Snel ff iets achter geplakt omdat haters.. Dat is ook gelijk het minst slechte van de track! Jezus man de rest :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks