Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Unresolved

Track(s): Mr. Noone

Sample/video:

https://www.facebook.com/unresolvedmedi ... =1&theater
https://www.facebook.com/unresolvedmedi ... =1&theater

Bron: Facebook

Als hij die climax erin verwerkt klinkt dit nog best als een lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is hij toch vernieuwend bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 14:58 
 
Hardtraxxer

Door telkens maar weer even te melden dat deze man niet 'vernieuwend' is begin je zelf ook niet echt meer vernieuwend te zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is pas de eerste keer dat ik het zeg meen ik dus ja. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:21 
 
Hardtraxxer

Laud schreef:
Is pas de eerste keer dat ik het zeg meen ik dus ja. :thumbup:


Dit is niet zozeer naar jou toe gericht, vandaar geen quote. Gewoon over het algemeen worden dat soort reacties vaak gezegd bij Unresolved :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt een sterke climax zo met die melodie, maar dat kan ook door de kwaliteit van opnemen komen. Maar toch melodie>anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
Laud schreef:
Is pas de eerste keer dat ik het zeg meen ik dus ja. :thumbup:


Dit is niet zozeer naar jou toe gericht, vandaar geen quote. Gewoon over het algemeen worden dat soort reacties vaak gezegd bij Unresolved :P

Ik ben toch vaak benieuwd of hij met wat nieuws komt en als ik lees van niet luister ik het niet eens, dus ik vind het wel makkelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het wat misplaats. Het eerste filmpje klinkt als een 13/12 raw plaat met een dezelfde kicks en screeches e.d. in het tweede filmpje sluit die tweede climax er precies op aan. Die derde climax is wel leuk maar ik vind de melodie wat misplaatst met de rest van het nummer.

Dus of 13/12 raw of een plaat die niet op elkaar aansluit, beiden niet voor mij.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks