Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Unresolved & Jason Payne

Track(s): Nuclear (Rebelion Remix)

Sample/video:


Bron:
Citaat:
We had your curiosity, do we now have your attention?
Here is a small teaser of the nuclear destruction which this track is going to cause
Unresolved & Jason Payne - Nuclear (Rebelion Remix) [TEASER]


Ik begrijp niet dat je 3 maanden na dat een plaat voor het eerst gedraaid is, en een maand na de release, al een remix gaat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 22:06 
 

en de teaser belooft al niet veel goeds maar ja we gaan het zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Rawfare en Represent ontzettend vette platen, dus ik heb goede hoop dat dit ook een leuke plaat gaat worden. Beter dan dat screechfest wat het origineel is(buiten de climax dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het origineel is een ware verschrikking dus het kan alleen maar beter worden... Hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 09:35 
 

BuzzLightyear schreef:
Het origineel is een ware verschrikking dus het kan alleen maar beter worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Het origineel is een ware verschrikking dus het kan alleen maar beter worden... Hoop ik.


Omdat een vriend van me hem helemaal geweldig vind heb ik hem wat vaker langs horen komen, vind hem voor live best wel heel erg vet eigenlijk. Vind het wel heel snel voor een remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dat deze? Klinkt iig niet als de originele Nuclear.

https://www.facebook.com/hardnewsnl/videos/vb.320812054611660/1254184734607716/?type=2&theater

Lijkt me best dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dus wel degelijk de Rebelion remix. Niet heel duidelijk hoe de kicks klinken maar er lijkt me toch goed aan gewerkt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wel leuk, wel een beetje een te hoog vierkant rammen gehalte
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard raw meuk, zoals verwacht. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/rebelion-how-it-goes-unresolved-jason-payne-nuclear-rebelion-remix-t52685.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks