Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 20:59 
 
Hardtraxxer

Artiest: Unresolved

Track(s): Gangsta (Thyron Remix)

Sample/video:

@ 51:15
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt. Nog slechter dan het origineel. Was zijn carrière trouwens niet gewoon klaar nadat hij samples had gestolen? Begin me helaas steeds meer te ergeren aan dat ongeïnspireerde gedoe van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scarzor schreef:
Bedankt. Nog slechter dan het origineel. Was zijn carrière trouwens niet gewoon klaar nadat hij samples had gestolen? Begin me helaas steeds meer te ergeren aan dat ongeïnspireerde gedoe van hem.


Beetje overdreven, imo stuk beter dan het origineel.
Na het horen van een aantal snippets van zijn nieuwe tracks, toch nog steeds positief verrast door hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scarzor schreef:
Bedankt. Nog slechter dan het origineel. Was zijn carrière trouwens niet gewoon klaar nadat hij samples had gestolen? Begin me helaas steeds meer te ergeren aan dat ongeïnspireerde gedoe van hem.


Beetje overdreven reactie.
Die jongen heeft een fout gemaakt, maar hij heeft wel gewoon veel talent.
Zal me niets verbazen als hij achter een heleboel vette tracks zit van andere producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben blij voor hem dat er in ieder geval nog wel mensen zijn die met plezier naar zijn tracks luisteren, ben sowieso nooit fan van hem geweest en net het moment dat ik zijn tracks leuk begon te vinden heeft hij idd een grote fout gemaakt. En vrijwel het enige wat hij hieraan heeft gedaan is de melodie die Unresolved (inderdaad) helaas niet heeft gebruikt wel over te nemen in een climax. Voor de rest is dit niet beter dan andere standaard tracks imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het stijltje van Thyron dat ik zo tof vond lijkt compleet verdwenen in deze track, jammer. (Ja, ik begrijp dat het een remix is.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 00:19 
 
Hardtraxx Elite

Roellos schreef:
Scarzor schreef:
Bedankt. Nog slechter dan het origineel. Was zijn carrière trouwens niet gewoon klaar nadat hij samples had gestolen? Begin me helaas steeds meer te ergeren aan dat ongeïnspireerde gedoe van hem.


Beetje overdreven, imo stuk beter dan het origineel.
Na het horen van een aantal snippets van zijn nieuwe tracks, toch nog steeds positief verrast door hem.


Inderdaad erg overdreven ja, aangezien het nog best een leuke remix is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 13:43 
 
Hardtraxxer

Erg toffe remix! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

http://hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/unresolved-the-remixes-part-i-gbd133-t53000.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:

Dan mag deze dicht ;).
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks