Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 15:03 
 
Hardtraxxer

Artiest: Unresolved

Track(s): FCKOFF

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan op dit moment niet luisteren maar bij het aanzien van de titel heb ik al wel een idee over hoe de track zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga dit niet eens meer luisteren (titel)... Unresolved :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat dan ook de 'O' weg, als het zo stoer moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 15:47 
 

Raven schreef:
Kan op dit moment niet luisteren maar bij het aanzien van de titel heb ik al wel een idee over hoe de track zal gaan.

Idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

alles kut enter
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 17:07 
 

Plaatje lijkt nog best aardig te klinken, dikke bak drive zo te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat maakt die titel uit.. tis toch allemaal t zelfde toch? Sub Sonik , dit.. en de meeste raw style tracks. Zolang jullie er aandacht aan blijven geven, blijft het populair ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg origineel en de tracknaam bevalt me ook wel! Prima toevoeging aan de scene deze man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelodicArtDJ schreef:
Zolang jullie er aandacht aan blijven geven, blijft het populair ;)

Ik luister zijn tracks niet, like hem niet op facebook of waar dan ook qua social media en zal hem altijd ontwijken op festivals, en dan moet ik er geen aandacht aan besteden. Juist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stop astjeblieft met van die tracks tegen 'haters', begint echt pijnlijk te worden nu. >.<

MelodicArtDJ schreef:
Wat maakt die titel uit.. tis toch allemaal t zelfde toch? Sub Sonik , dit.. en de meeste raw style tracks. Zolang jullie er aandacht aan blijven geven, blijft het populair ;)

Dat is toch juist het probleem waar iedereen commentaar op geeft? En negatieve aandacht is ook aandacht gaat hier niet echt op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoort het bij het nummer of zit ie gwn serieus heel de tijd aan zn flanger/filter te draaien? klinkt ontzettend kut
verder niks positiefs te melden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
hoort het bij het nummer of zit ie gwn serieus heel de tijd aan zn flanger/filter te draaien? klinkt ontzettend kut
verder niks positiefs te melden

Nee dit zit in het nummer.
Op zijn facebook kan je een stukje in wat hogere kwaliteit luisteren.
Die opbouw met die kicks die van pitch veranderen klinkt nog best leuk.
Alleen inderdaad jammer dat hij dan zon anti erin gooit.

Hij is getalenteerd, zijn nummers met een melodieuze climax zijn echt pareltjes, maar dat doet hij te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

OKBYE
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal ik de moeite nemen om het te beluisteren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/unresolvedmedia ... 5616389947
http://www.facebook.com/unresolvedmedia ... 2096382299

Best leuk gedaan met die kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 15:53 
 

tjakevladze schreef:
Best leuk gedaan met die kicks


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
http://www.facebook.com/unresolvedmedia/videos/vb.219010748282102/371265616389947
Best leuk gedaan met die kicks


Afbeelding

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 18:54 
 

Al die comments "you're already better than E-Force" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 08:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja die anti is 3x niets. Maar die opbouw is best origineel en leuk gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Die goedkope phaser :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n logo doet me denken aan FarCry >.< , nee vind dit echt 3x niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uit het filmpje kan je niet zoveel op maken... Maar keer wat meer melodieën in ze qlimaxen zou een verbetering zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 20:09 
 
Hardtraxxer

Beter kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor geen verschil tussen het begin en eind. Klinkt allemaal het zelfde.

Het is één en al copy paste, en om nog maar niet over die originele screech te beginnen. Denk niet dat je nog lager kan zakken als deze man wbt inspiratie.

je zou kunnen zeggen dat Mr Unresolved zijn inspiratie en zaakjes nog niet heeft opgelost. (snap je hem?) gehgeh.

Dit was mijn preek.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks