Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Unresolved & Activator

Track(s): TBA

Sample/video:
https://www.facebook.com/unresolvedmedi ... live_video

Bron:
Citaat:
Small teaser and Another "clue" about my collab with one of the Pioneers of Hardstyle , he is more a "Veteran" of Hardstyle


Enige wat binnen zijn bereik valt is in mijn ogen Activator of Zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 17:25 
 
Hardtraxxer

Ik denk Activator dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me ook activator, zeker gezien die veteran noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track nog niet beluisterd, maar what about Luna?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelodicArtDJ schreef:
Track nog niet beluisterd, maar what about Luna?

Unresolved woont in Italie en heeft volgens zijn facebook zelfs geen geld om naar Defqon te komen. Het lijkt me dan sterk dat hij wel voor een collab over wilt komen.

De collab zou wel via internet gemaakt kunnen zijn (door sturen e.d.). Dan is het ook wel goed mogelijk. Luna doet alles om wat plaatjes uit te kunnen brengen en kan dit niet zelf alleen (kijk naar vengeance en hij heeft zelfs een collab met faking Hardcraft gemaakt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft vorig weekend in Nederland gedraaid, volgens mij is die hier nu ook een tijdje. Weet dit echter niet zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De filmpjes zijn uit zijn eigen studio(zover je het zo kan noemen). Zn Decibel flesje staat er en zijn logo.. Dan is de collab wellicht vorig weekend gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/activatordj/vi ... 478579473/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 14:28 
 

Dan mag ik hopen dat Activator achter de knoppen gaat zitten... Dat stukje wat ik in die video hoor lijkt helaas enorm veel op dat van Unresolved :/ Die screech :lol: Dat kan toch niet man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die klank in de kickrolls zijn als Pitchkicks in 2011. Brr..
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks