MelodicArtDJ schreef:
Track nog niet beluisterd, maar what about Luna?
Unresolved woont in Italie en heeft volgens zijn facebook zelfs geen geld om naar Defqon te komen. Het lijkt me dan sterk dat hij wel voor een collab over wilt komen.
De collab zou wel via internet gemaakt kunnen zijn (door sturen e.d.). Dan is het ook wel goed mogelijk. Luna doet alles om wat plaatjes uit te kunnen brengen en kan dit niet zelf alleen (kijk naar vengeance en hij heeft zelfs een collab met faking Hardcraft gemaakt).