Climax is ook niet erg boeiend.
Related topics
- View the latest post: Unloaders - Syndrome EP (DWX-068)
- View the latest post: Unloaders - Perfect World (For J-M Edit)
- View the latest post: Unloaders - The Age of Syndrome (Official Syndrome Festival Anthem 2011)
- View the latest post: Unloaders - Critical Hit (The Vision Remix)
- View the latest post: Unloaders ft Kimiko - Step By Step
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Volgens mij hebben ze geen of weinig muzikaal talent. Die 'melodie' in de intro (?) klinkt echt niet. Is gewoon wat klimmen met tonen totdat je 32 tellen vol hebt 
Ik heb inderdaat wel betere talenten bij DWX gezien! Klinkt niet super slecht, maar ik ben er niet kapot van! 
Heerlijke melodie. Alleen jammer van die kicks. Desondanks nog een heerlijk nummer.
Ben er niet kapot van, maar ik vind het wel een verbetering ten opzichte van hun vorige tracks. Misschien zit er dan toch potentie in?
De Mid-Intro van Critical hit blijft het enige wat mij een beetje kan boeien van deze mannen 
Wtf, ik vind die kicks vet?... Smaakverschil misschien...
'k zou toch even naar de dokter gaan, voor de zekerheidbaronpilsener wrote:Wtf, ik vind die kicks vet?... Smaakverschil misschien...
Maximum wrote:Ik heb inderdaat wel betere talenten bij DWX gezien! Klinkt niet super slecht, maar ik ben er niet kapot van!
Grapje zeker?Maximum wrote:inderdaat
Ontopic, ik vind het wel aardig, maar heb betere talenten gehoord.
Geen talenten, nog niks fatsoenlijks van deze twee gehoord eerlijk gezegd. Ze lijken idd niet echt muzikaal aangelegd. Vind dat DWX Update een hogere kwaliteitsstandaard mag aannemen.
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
ik vind er toch een mooi zomersgevoel doorkomen. Zeker in de opbouw naar de climax.
De kicks.. nja, dat is smaak. Ik vind ze in ieder geval niet slecht. Past de track.
De kicks.. nja, dat is smaak. Ik vind ze in ieder geval niet slecht. Past de track.