Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 13:34 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mehh wat ik nu hoor klinkt nogal standaard..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Mehh wat ik nu hoor klinkt nogal standaard..


yep, Italiaanse Radicale Dempie he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 00:44 
 

Vind t best wel vet klinken eigenlijk :) Stuk beter dan zijn gemiddelde meuk iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:23 
 
Hardtraxx Elite

Vind hem om de 1 of andere reden minder irritant dan de andere standaard raw track, zit wel lekkere bas in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hj gaat dus een album maken: Enter The Typhoon.

Ik ben volgens mij een van de weinige die zijn tracks (meestal) wel interessant vind :x , maar ik vrees dat een album wel heel eentonig wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan dit zeker waarderen! Ben toch wel benieuwd naar dit album, volg hem toch al een tijdje en heeft toch een boel releases die me boeien. Laatste paar dan weer niet zo, maar Release Me pakt me dan weer wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een clip :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks