Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 17:15 

Hardtraxxer

Artiest: Typhoon

Track(s): My Generation

Sample/video:

Bron: FB Typhoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 17:50 

Hardtraxx Veteran

Saai. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 22:25 

Kraak... Piep...

Dit past zo op TiH. Klinkt ook al als die zooi xd

Maar bedankt Typhoon, dat je even aan wil geven hoe dicht die nep zooi van This Is Hardcore tegen de hardere Hardstyle aan ligt. Of wat men duid als hardere hardstyle tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 22:59 

Hardtraxx Crew

Ik sluit met aan bij BB, dit klinkt echt precies zoals een aantal TiH platen, vind hier trouwens helemaal niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 23:53 

Hardtraxx Veteran

TiHphoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 03:55 

Hardtraxxer

Doe mij maar tracks als Vampires en Glimpse Of The Future, vind hier niet zoveel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 14:53 

Hardtraxx Elite

Veel tracks van hem hebben sowieso veel weg van een aantal Art Of Fighters tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 21:42 

Kraak... Piep...

iRon schreef:
Veel tracks van hem hebben sowieso veel weg van een aantal Art Of Fighters tracks.

Die kicks in Glimpse Of The Future is een 1 op 1 rip van een Angerfist kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 14:43 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Dit past zo op TiH. Klinkt ook al als die zooi xd

Maar bedankt Typhoon, dat je even aan wil geven hoe dicht die nep zooi van This Is Hardcore tegen de hardere Hardstyle aan ligt. Of wat men duid als hardere hardstyle tenminste.

Precies dit! duidelijk een fan van AoF :P
Nee dit is niks net als dat hele TiH gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:27 

Wat Typhoon zich eens moet gaan afvragen is, wil ik hardstyle of hardcore maken? Dit is net niks. En dan ook nog eens heel saai -.- trouwens hij gebruikt in zowat elk nummer weer een compleet nieuwe kick die heel anders klinkt. Word ik een beetje wantrouwig van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 12:16 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Wat Typhoon zich eens moet gaan afvragen is, wil ik hardstyle of hardcore maken? Dit is net niks. En dan ook nog eens heel saai -.- trouwens hij gebruikt in zowat elk nummer weer een compleet nieuwe kick die heel anders klinkt. Word ik een beetje wantrouwig van?

waarom moet hij zich dat afvragen? als hij muziek wil maken op een bepaald tempo/bepaalde stijl die er tussen in valt hoeft hij er toch niet het label hardstyle of hardcore aan te hangen? mag je voor jezelf wel bepalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 12:39 

Hardtraxx Newbie

Slechte kicks in vergelijking met glimpse of the future....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:09 

Rickzel schreef:
AndyAsteroids schreef:

waarom moet hij zich dat afvragen? als hij muziek wil maken op een bepaald tempo/bepaalde stijl die er tussen in valt hoeft hij er toch niet het label hardstyle of hardcore aan te hangen? mag je voor jezelf wel bepalen :P

Ja dat is waar, maar dit is nou niet echt een eigen stijl ofzo. Zoals eerder gezegd dit klinkt heel erg als die TiH troep. Had eigenlijk moeten zeggen: Typhoon moet zich eens gaan afvragen wat hij nou precies wil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:11 

Hardtraxxer

Zonde dit...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks