Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Typhoon & Delete

Track(s): TBA

Sample/video:
https://www.facebook.com/video.php?v=376885259160808&fref=nf

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te horen Typhoon kicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was nou inderdaad niet echt een combinatie waar ik op zat te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Maakt Delete alleen maar collabs die op albums komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Maakt Delete alleen maar collabs die op albums komen?


Nee hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
iMark schreef:
Maakt Delete alleen maar collabs die op albums komen?


Nee hoor.


Oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Rickzel schreef:
iMark schreef:
Maakt Delete alleen maar collabs die op albums komen?


Nee hoor.


Oke.


Kijk, zo makkelijk kan het soms gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Door die opbouw verwachte mijn gevoel een veel hoger BPM.

Beetje anti climax dit :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Kijk, zo makkelijk kan het soms gaan :lol:


Het hoeft niet altijd een hele discussie te worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 16:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat ziet Delete nu in dit Zatox alias?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 16:30 
 
Hardtraxxer

Beter spint hij deze track in de legendary podcast volgende week. Deze wil ik wel eens in hq horen! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 16:42 
 
Hardtraxx Addict

benieuwd naar hq versie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 17:38 
 
Hardtraxxer

Ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft Typhoon nooit bij The R3belz gezeten.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R3belz was toch gestopt omdat 'ie optreden niet zo leuk vond oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
R3belz was toch gestopt omdat 'ie optreden niet zo leuk vond oid?


Is nog niks officieels over bekend zover ik weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
R3belz was toch gestopt omdat 'ie optreden niet zo leuk vond oid?


haha niet leuk toch als je jouw muziek en passie kan delen met paar duizend fans
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Pipa schreef:
Raven schreef:
R3belz was toch gestopt omdat 'ie optreden niet zo leuk vond oid?


haha niet leuk toch als je jouw muziek en passie kan delen met paar duizend fans


Kan toch prima? Niet iedere producer staat graag op stage met z'n handen te zwaaien hoor :P


Is ook best een zwaar leven lijkt me, helemaal als je voor een groot deel van de feesten vanuit Italie moet komen. Kan me er heel goed iets bij voorstellen. Zoveel artiesten die zich veeel meer producer voelen en die het Dj zijn als verplichting zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Typhoon kicks :/
Hoor te weinig Delete in deze track :(

https://www.youtube.com/watch?v=5mJ99Sjwnv0
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Hier verder.

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/typhoon-enter-the-typhoon-extreme-t49081.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 22:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks