Qre8ive schreef:
Pipa schreef:
Raven schreef:
R3belz was toch gestopt omdat 'ie optreden niet zo leuk vond oid?
haha niet leuk toch als je jouw muziek en passie kan delen met paar duizend fans
Kan toch prima? Niet iedere producer staat graag op stage met z'n handen te zwaaien hoor

Is ook best een zwaar leven lijkt me, helemaal als je voor een groot deel van de feesten vanuit Italie moet komen. Kan me er heel goed iets bij voorstellen. Zoveel artiesten die zich veeel meer producer voelen en die het Dj zijn als verplichting zien.