Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: ID

Track(s): ID

Sample/video:

Ik weet niet welke track dit is, maar hij werd gedraaid op de Mainstage @ Defqon.1 gister door Adaro. Maar ik vind het wel een vette plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:42 
 
Hardtraxx Elite

Dit is Tuneboy - XY
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks