Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:29 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Tuneboy

Track(s): XY

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:31 
 
Hardtraxx Elite

Betere versie van Break Down Low :worship:
Ow en het lijkt of het Q-Dance geluidje erin zit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook hier weer, de leave is world it behind melodie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooie verrijking op Break Down Low :thumbsup: Heerlijke bak met drive, gaaf hoor :) Italiaanse stal lijkt erg op dreef met nummers zonder al te veel melodie en heerlijk veel drive :thumbsup:

Andromeda schreef:
Ow en het lijkt of het Q-Dance geluidje erin zit xd


zit er ook in
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn hoofd is ontzettend slecht gephotoshopt in de preview. xd
Track is best wel gaaf, enigszins inspiratieloos maar goed, gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, ook Tuneboy doet het niet meer voor me. Ook vind ik dit verre van z'n gaafste kick, zoals ie het zelf omschreef. Vind het geheel erg saai overkomen en een bak met drive valt ook wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit lijkt wel een verzameling van allemaal elementen uit andere tracks. Helaas een keer een wat mindere track van deze man, niet mijn ding dit. Ik hoop trouwens niet dat dit soort drops nu de nieuwe standaard worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Niet speciaal. wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke track. Zit een lekker drive in. Maar vind BDL veel vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luistert lekker weg, niets meer en niets minder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

A-maze schreef:
Luistert lekker weg, niets meer en niets minder :)

Dit en kicks zijn afgekeken van TRB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 23:25 
 
Hardtraxx Addict

drop doet me denken aan wakanda. Als je dan een wat rouwere drop wil gebruik dan aub weer een screetch ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Dit lijkt wel een verzameling van allemaal elementen uit andere tracks. Helaas een keer een wat mindere track van deze man, niet mijn ding dit. Ik hoop trouwens niet dat dit soort drops nu de nieuwe standaard worden.


Mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te veel big room house sounds...

Lyst schreef:
kicks zijn afgekeken van TRB.


En dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:48 
 
Hardtraxx Elite

lekker dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best aardig, maar dit is weer gejat van Knife Party - LRAD :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Maestro N schreef:
Dit lijkt wel een verzameling van allemaal elementen uit andere tracks.

A-maze schreef:
Luistert lekker weg, niets meer en niets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trackje knalde vorige week echt heerlijk uit de speakers van Dreamfields :thumbsup:
Vind t een lekker nummer, lekkere kick, en t Q dance geluid is leuk verwerkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

bazen plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Helemaal van mening veranderd na een aantal keer luisteren.

Ik ook, vind hem nu nog veel vetter dan eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Deze wordt ook vetter per keer dat ik hem luister. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Helemaal van mening veranderd na een aantal keer luisteren, melodie & synth zijn heel vet. De mid of 1e climax is ook heel gaaf :) .

Dit :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks