G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Artiest: Tuneboy

Track(s): Mood to Swing

Sample/video: View on YouTube

Echt fantastisch in mijn ogen! Heerlijk ook die vocals, die kent iedereen natuurlijk.
Last edited by GT500eleanor on 03 Nov 2011 18:00, edited 1 time in total.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Deze doet me dan weer minder, misschien dat ik hem na een paar keer luisteren wel vet begin te vinden
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Melodie klinkt weer 80s achtig... heeft wel wat maar loopt niet 100% lekker. Vind 't wel wat hebben, maar is geen topper ofzo.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
lekker plaatje hoor!
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Mwa mwa, tis allemaal niks speciaals. Leuk om een keer te horen, meer niet.
J
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Mar 2013
hmm deze vind ik niet zo heeeel super.. klinkt als bekend.. maar toch ook niet.. Well ok! :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
What de fuck is dit? Dit kun je toch geen hardstyle meer noemen? Wat een lelijke doffe kick ( zelfs 'Heaven Is A Place On Earth' van Belinda Carlisle heeft nog betere kicks) en die zanger had zo de mannelijke Lady Gaga kunnen zijn. Verder mist dit nummer elke kracht dat hardstyle hardstyle maakt. Dit is de grootste troep die de Italiaanse hardstyle heeft voorgebracht in het laatste decenia en ik hoop dat dit nummer snel in de prullenbak van iedere DJ verdwijnt.

:thumbdown:
N
3 posts member since 2011
last seen Nov 2011
Vind de qlimax anders wel lekker ^^
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
N-Bass wrote:Vind de climax anders wel lekker ^^
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ook lekker :)
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Chukkels wrote:What de fuck is dit? Dit kun je toch geen hardstyle meer noemen? Wat een lelijke doffe kick ( zelfs 'Heaven Is A Place On Earth' van Belinda Carlisle heeft nog betere kicks) en die zanger had zo de mannelijke Lady Gaga kunnen zijn. Verder mist dit nummer elke kracht dat hardstyle hardstyle maakt. Dit is de grootste troep die de Italiaanse hardstyle heeft voorgebracht in het laatste decenia en ik hoop dat dit nummer snel in de prullenbak van iedere DJ verdwijnt.

Wat een onzin zeg..
Lekkere plaat, goede melo en vind met de kicks weinig mis eigenlijk
G
Hardtraxxer
last seen Apr 2012
Waarom zeikt iedereen over de kicks!
Ik heb het al honderd keer gezegd. Hardstyle draait niet alleen om een harde kick.
Leer eens naar het totaalplaatje te luisteren ;)
Daar wordt je tenminste wijzer van.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
GT500eleanor wrote:Waarom zeikt iedereen over de kicks!
Ik heb het al honderd keer gezegd. Hardstyle draait niet alleen om een harde kick.
Iedereen? Zie maar 1 persoon wat over de kicks zeggen.

OT: Vind de kicks beter dan menig ander 'hardstyle' nummer wat deze dagen uitkomt.
G
Hardtraxxer
last seen Apr 2012
Dakpan wrote:
GT500eleanor wrote:Waarom zeiken velen over de kicks!
Iedereen? Zie maar 1 persoon wat over de kicks zeggen.

OT: Vind de kicks beter dan menig ander 'hardstyle' nummer wat deze dagen uitkomt.
Klopt, in dit topic wel ja, maar 'iedereen' is ook te overdreven vind ik nu :P
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Chukkels wrote:What de fuck is dit? Dit kun je toch geen hardstyle meer noemen? Wat een lelijke doffe kick ( zelfs 'Heaven Is A Place On Earth' van Belinda Carlisle heeft nog betere kicks) en die zanger had zo de mannelijke Lady Gaga kunnen zijn. Verder mist dit nummer elke kracht dat hardstyle hardstyle maakt. Dit is de grootste troep die de Italiaanse hardstyle heeft voorgebracht in het laatste decenia en ik hoop dat dit nummer snel in de prullenbak van iedere DJ verdwijnt.

Vind dit ook nogal overdreven. Best chill nummertje imo.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
GT500eleanor wrote:Waarom zeikt iedereen over de kicks!
Jij moet leren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft... :/
Hardtraxxer
219 posts member since 2011
last seen Apr 2019
Gisteren live gehoord maar ik vind hem dus wel erg lekker! :love:
Hou wel van dit stijltje tegenwoordig, was er eerst wat minder open in
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wat een vreselijke vocal en een zagerige climax, nee doe maar niet!
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Waar ik de Italian hardstyle altijd goed om kan waarderen zijn de stevige kicks en de heerlijke drive die vaak in die tracks zit. Beide vind ik helaas niet terug in deze track, waardoor de track niet voor mij is bestemd. Daarnaast helpen die vocals nu ook niet echt mee.
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
lekker huppelnummer :thumbsup:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Q-Dominic wrote:

Wat een onzin zeg..
Het is toch zijn mening, dus geen onzin.... :thumbdown:
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
roberttt wrote:
Q-Dominic wrote:

Wat een onzin zeg..
Het is toch zijn mening, dus geen onzin.... :thumbdown:
Ja maar hij zegt het wel als: DIT IS.. de grootste troep en dat het nummer elke kracht dat hardstyle hardstyle maakt mist etc., het is dan wel zijn mening maar hij zet het hier neer alsof het feiten zijn lijkt mij. (of heeft een newbie geen recht van spreken haha)

O.T. Ik vind het een tof nummer! Ook de vocals, een keer wat anders.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Vind de kicks juist best goed :huh:

Wel ontzettend saaie melodie zeg, haalt de energie er uit die de kick juist wel heeft.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Dit is toch heerlijk!!

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nee, niks voor mij..