Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Tuneboy Ft MC D

Track(s): I'm Bulletproof

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die reverse gaat helemaal niet diep. Ook totaal geen fan van de vocalen. De climax doet me helemaal niks. Had er toch meer van verwacht toen ie deze track aan kondigde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:29 
 
Hardtraxx Addict

Vocals minder, gebruikte synth in de climax vet, kicks daar in tegen tegenvallend.
Al met al prima plaatje wat er mee door kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer dat het zo'n lelijke reversed bass is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, deze reverse is een schande voor de term "reverse bass"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Haha, deze reverse is een schande voor de term "reverse bass"

Dit... Het is gewoon een soort van zachte natte substream scheet die nog natrillingen heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Wat verschrikkelijk saai weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kut vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:13 
 
Hardtraxx Elite

ik vind die reverse best lekker eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

uitgezet toe ni kde reversed hoorde. dus eigenlijk na een paar seconden.
ik moet echt janken >.<
wat een lelijke reversed bass dit! schande!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:09 
 

Haha had wel een betere reverse bass verwacht, verder klinkt het allemaal niet verkeerd op de vocals na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Tuneboy kan dit toch veel beter, echt niks dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat wordt nu al gruwelijk gehyped op Twitter door ongeveer iedere artiest die ik volg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kick vind ik nog minder erg dan die vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Die reverse heeft meer High frequencies dan low.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Deze plaat wordt nu al gruwelijk gehyped op Twitter door ongeveer iedere artiest die ik volg.


Merkte het ook ja, puur omdat er oldskool geluidjes in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem nog best gaaf. De reverse heeft een mooie sound maar is alleen wat te soft, maar voor de rest vind ik het een prima plaat met best veel drive en het is altijd leuk als er weer eens zo'n plaatje uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 17:04 
 

Climax best oke, reverse heeft te weinig diepgang en klinkt me iets te schel. I'm spoiled denk ik, had hogere verwachtingen van zn 'reverse bass-plaat'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vreemde reverse bass, en waarom nou weer die Dominator synth, wees eens creatief.
Doe mij maar Tuneboy - Space
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die climax doet mij sterk denken aan Siren en Dominator rmx van Slim Shore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 18:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Beetje onhandig van Tuneboy om m zo aan te kondigen als een oldschool nummer, want dat is het natuurlijk niet.
Maar als nieuwe track vind ik m heel erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef mij maar;

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

1. < 01:44 :thumbup:
2. Dub edit!
3.
Kepro schreef:
Geef mij dan toch maar:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:29 
 

Lekker plaatje hoor. Ik vind die reverse bass lekker klinken. Climax ook gewoon goed!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks