Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit van die naam gehoord. Track zelf doet me ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:14 
 

Coarsection is de man in Polen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Coarsection zijn de mannen in Polen


Klinkt niet slecht, maar geef mij maar Regain. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kijk er naar uit om dit bij Beat the Bridge te horen !
heel vet nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 19:57 
 

SchizeQ schreef:
I'm polish, can't understand dutch, sorry:)

Lekkere track man
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 02:13 
 
Hardtraxx Veteran

^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 11:28 
 

I reuploaded :) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:53 
 

Gruwelijke track beest
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks